//
کدخبر: ۳۰۵۹۹۴ //
‍ معاون حمل ‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌ ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خبر داد:

۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در کرمانشاه فعالیت دارند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای کرمانشاه گفت: سیمان، محصولات کارخانه های قند، صنایع پتروشیمی، پالایشگاهی و نفت محصولاتی است که از استان کرمانشاه به سراسر کشور توسط ناوگان حمل و نقل کالای جابجا می شود.

۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در کرمانشاه فعالیت دارند

گلزاری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در خصوص وضعیت حمل و نقل کالای استان، اظهار داشت: ۸۳شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان وجود دارد و پروانه فعالیت ۴۱ شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا در سال گذشته تمدید شده است

به گزارش فرتاک نیوز، وی افزود: بیش از ۲۷۳ مورد بازدید نظارت بر عملکرد رانندگان بخش کالا با انجام شده است که در این بازدید های دوره ای ۲۳۸۰ مورد ناوگان حمل و نقل کالا مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه به لحاظ کشاورزی یکی از قطب های کشور محسوب می شویم، افزود: در کنار محصولات کشاورزی، محصولات دامی نیز به سایر نقاط کشور ارسال  می گردد.

گلزاری در خصوص بحث نظارتی، گفت: در سال گذشته ۳۴۷ مورد بازرسی و نظارت بر عملکرد شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا انجام شده است.

وی در پایان از مردم خواست، مسائل و مشکلات حوزه حمل و نقل را با تماس با شماره ۱۴۱ مطرح و مطمئن باشند نسبت به مسائلی که اعلام می کنند برای داشتن حمل و نقلی سالم پیگیری های لازم انجام و نتایج به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۹۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان