//
کدخبر: ۳۸۴۹۹۵ //
‍ معاون راهداری استان کرمانشاه خبر داد؛

تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است/ تمام جاده‌ها و گردنه‌های استان لغزنده است

معاون راهداری، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمام جاده‌ها و گردنه‌های استان با توجه به بارش برف و باران، لغزنده و در برخی نقاط با کاهش دید افقی همراه است و به رانندگان توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

تمامی محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است/ تمام جاده‌ها و گردنه‌های استان لغزنده است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی سلیمی گفت: عملیات نمک‌پاشی و برف روبی در محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه توسط نیروهای راهداری انجام شده و هم اکنون مشکلی در تردد خودروها در جاده های استان وجود ندارد، در عین حال هشدار داد با توجه به لغزنده بودن جاده ها، رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی گفت: تمام محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه باز است و عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی ادامه دارد.

سلیمی معاون راهداری یادآور شد: ۴۶ اکیپ راهداری در راه های اصلی، فرعی و روستایی استان فعال بوده که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۵ نفر از راهداران سخت کوش با ۱۳۹ دستگاه ماشین آلات راهداری در ۲ هزار و ۵۷۰ کیلومترباند از راه های برفگیر و کوهستانی استان را برف‌روبی کرده اند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱ هزار و ۶۹۵ تن مخلوط نمک و شن برای جلوگیری از لغزندگی در محورهای مواصلاتی استفاده شده و در ۷ مقطع عملیات ریزش برداری انجام شده و به ۱۰۶ خودرو امدادرسانی شده است.

سلیمی در پایان یادآور شد: تمامی هم استانی‌ها می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از  آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه مطلع شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان