//
کدخبر: ۳۸۴۲۰۱ //
‍ ‍ معاون راهداری استان کرمانشاه؛

تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است/نمک‌پاشی جاده ها ادامه دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: تمامی محورهای اصلی و روستایی استان کرمانشاه باز است و عملیات نمک‌پاشی جهت یخ زدگی راه‌ها ادامه دارد.

تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است/نمک‌پاشی جاده ها ادامه دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

علی سلیمی افزود: راهداران طی ۲۴ ساعت گذشته ۱ هزار و ۲۸۵ کیلومترباند از محورهای اصلی و شریانی استان را برف‌روی کردند و اکنون نیز همه جاده‌های استان کرمانشاه باز و تردد در جریان است.

وی گفت: برای بازگشایی و برفروبی این ۱هزار و ۲۸۵ کیلومترباند، ۱۴۲ نفر راهدار، ۹۳ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۷۱۰ تن شن و نمک مورد استفاده قرار گرفته است.

سلیمی درباه عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی گفت: ۲۳ محور روستایی عملیات برف‌روبی انجام شده است که تعداد نیروهای راهداری درگیر عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی ۵۳ نفر به همراه ۳۶ دستگاه ماشین آلات راهداری و ۱۲۳ تن شن نمک مصرف شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش پراکنده برف در شهرستان های استان گفت؛ در حال حاضر ۶۰۰ نیروی راهدار با حدود ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات در قالب ۴۶ اکیپ راهداری در حالت آماده باش هستند.

سلیمی در پایان افزود: شهروندان پیش از آغاز سفرجاده ای از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان