//
کدخبر: ۳۸۴۸۹۸ //
وزیرکار تعاون و رفاه اجتماعی:

برقراری توازن در استانها در دستور کار دولت سیزدهم است

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سفر به استان کرمانشاه گفت: برقراری توازن در استانها در دستور کار دولت سیزدهم است.


 برقراری توازن در استانها در دستور کار دولت سیزدهم است
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید صولت مرتضوی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در دومین روز از ایام‌الله دهه فجر در سفر به استان کرمانشاه و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه اظهار کرد: ما روایت‌گران خوبی از گذشته نیستیم، و قادر نبودیم تاریخ شفاهی گذشته را  برای نسل حاضر ترسیم کنیم.

وی یکی از دلایل سفرهای استانی رییس جمهور به استان‌ها را  علاوه بر برقرای ارتباط با مردم برقراری توازن در استان‌ها دانست.

مرتضوی افزود: در سفر اول رییس جمهور مصوبات خوبی برای استان کرمانشاه رقم خورد و نگاه ما در مصوبات ایجاد توازن بود هر چند سفر به استان کرمانشاه جز سفرهای آخر در دور اول قرار گرفت.

 وی بازسازی و نوسازی دو کارخانه کاغذ غرب و اسید سیتریک را مطلوب عنوان کرد و گفت:  هرچند در این‌ مدت اجرای پروژه‌ها روندخوبی داشته اما کفایت نمی‌کند.

 وزیر کار خاطر نشان کرد: باید در استان کرمانشاه آستین همت را بالا بزنیم و تا پایان این دولت نرخ بیکاری استان را به حد توازن برسانیم و با آموزشهای متناسب استعدادهای بالقوه را به به بالفعل تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: در زمینه مسکن هم باید تصمیماتی  گرفته شود البته اگر مشکل اشتغال رفع گردد مشکل ازدواج و مسکن هم برطرف خواهد شد.

 وی در پایان رمز ماندگاری انقلاب را وحدت کلمه  دانست و گفت: اگر آحاد مردم باهم متحد باشند حتما اشتعال حل خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان