//
کدخبر: ۳۸۰۰۸۴ //

امام جمعه کرمانشاه: باید از ظرفیت‌های عظیم جوانان استفاده کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید از ظرفیت‌های عظیم جوانان استان استفاده و این افراد را جذب کار کرد، زیرا که اگر برای جوانان کار، مسکن و ازدواج مهیا باشد هیچ ناهنجاری اجتماعی وجود نخواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه: باید از ظرفیت‌های عظیم جوانان استفاده کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار با دکتر خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، بر استفاده از ظرفیت‌های عظیم انسانی برای رفع بیکاری تأکید کرد.

امام جمعه کرمانشاه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: اگر دانشگاه های فنی و حرفه ای درست برنامه ریزی کنند و آموزش های نوین ارایه دهند هرگز بیکاری وجود نخواهد داشت.

وی با استناد به فرمایش حضرت علی علیه السلام که علم تجربه بسیار مهم و اساسی است، افزود: می شود با استفاده از ظرفیت های دانشگاه فنی و حرفه ای و مراکز فنی و حرفه ای کشور خیلی از مشکلات اساسی جوانان را مرتفع کرد.

امام جمعه کرمانشاه با انتقاد از فرهنگ پشت میز نشینی گفت: چرا باید همه به دنبال مشاغل اینگونه ای باشند کشور به همه تخصص ها نیاز دارد و باید برای تمام مشاغل متخصص تربیت شود.

آیت الله علما با مهم دانستن آموزش های فنی و حرفه ای و صنعتی تصریح کرد: اگر حرفه و فن متکی بر علم باشد بسیار پایدار بوده و آینده کشور را در تمامی زمینه ها تضمین خواهد کرد.

وی تأکید کرد: کاری که متکی بر علم و دانش باشد بازدهی گسترده ای خواهد داشت و یقینا اثرگذاری آن در درازمدت و کوتاه مدت، طولانی خواهد بود زیرا کشورهای سلطه گر با همین علم توانستند تمام دنیا را زیر سلطه خود در آورند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همچنین گفت: علم با همه قدرت راه خود را یافته و به پیش می رود، لذا ما هم باید خودمان را با این سرعت عظیم علمی هماهنگ کنیم و دقت کنیم که ما هیچ چیزی از توسعه کم نداریم باید همگان همت کنیم و همه جانبه از استعداد و ظرفیت ها استفاده نماییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان