//
کدخبر: ۳۷۹۳۶۱ //
امام جمعه کرمانشاه:

استان کرمانشاه نیازمند کارهای زیربنایی و خدمت‌گذاری دلسوزانه است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ازدواج، مسکن و اشتغال را سه نیاز ضروری حال حاضر جوانان استان کرمانشاه اعلام کرد و گفت: در راستای تامین این ضروریات، در استان کرمانشاه نیازمند اجرای کارهای زیربنایی و خدمت‌گذاری صادقانه و دلسوزانه مسئولان هستیم.

استان کرمانشاه نیازمند کارهای زیربنایی و خدمت‌گذاری دلسوزانه است
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله «مصطفی علما» عصر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید کرمانشاه که با حضور وزیر کشور و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان ارشد کشوری و لشکری در سرسرای شهدای استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: یکی دیگر از نیازهای مهم استان کرمانشاه امید است و این امید با انجام کار؛ برای مردم بوجود می آید.

وی در ادامه به سفارش مقام معظم رهبری به مسئولان درباره اینکه نباید از کار برای جوانان غفلت کرد و به مسئولان استان کرمانشاه تاکید کرد کار برای جوانان را هرگز فراموش نکنند و به مسائل جوانان توجه ویژه داشته باشند.

خدمت به مردم بعد از واجبات دین بالاترین عبادت در راه خداوند است

امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از زحمات و خدمات «بهمن امیری‌مقدم» استاندار سابق و آرزوی توفیق برای «محمدطیب صحرایی» استاندار جدید کرمانشاه گفت: القاب، پست و مقام برای هیچ کس ماندنی نیست و تنها چیزی برای آدم ها می مانند خدمت است.

آیت الله علما با اشاره به وصیت نامه امام خمینی (ره) به فرزندش حاج احمد آقا، افزود: امام فرمودند بعد از واجبات دین بالاترین عبادت و چیزی که ارزش دارد خدمت به مردم است که در واقع خدمت به خود خداوند است و این نعمت خدمت کردن؛ نصیب مسئولان شده که باید ارزش آن را بدانند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود مقام معظم رهبری را به عنوان پدر دلسوز برای ملت ایران دانست که دوست و دشمن همه به شخصیت والای او اعتراف و قائل به احترام هستند.

آیت الله علما همچنین با اشاره به تجربه و سابقه آقای رئیسی در خدمت به انقلاب و نظام گفت: آقای رئیسی، رییس جمهور در طول این چهار دهه که از عمر انقلاب می گذرد از همان سنین پایین به انقلاب خدمت کرده و در تمام جایگاه و مسئولیتهای مختلفی که بوده امتحان خودش را با خدمت صادقانه و دلسوزانه پس داده است.

با افزایش توانمندی مسئولان باید زمینه خدمتگذاری بهتر به مردم را فراهم کنیم

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران در غرب کشور نیز در این مراسم با قدردانی از تمام کسانی که در طول این چهل و چهار سال برای مردم و انقلاب زحمت کشیدند، گفت مردم ایران اسلامی مستحق خدمت هستند و باید به آنها خدمت شود.

سردار «محمدنظر عظیمی » در ادامه غائله و اغتشاشات اخیر را طراحی دشمنان دانست و افزود: در این اغتشاشات دشمنان یک جنگ احزاب را طراحی و اجرا کرد که با حضور مردم در صحنه نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه انصافا مردم ما بویژه در استان کرمانشاه همیشه پای نظام ایستاده اند، گفت: با افزایش توانمندی مدیران انشاالله بتوانیم این دینی که مردم بر گردن نظام دارند با خدمت گذاری بهتر جبران کنیم.

این فرمانده نظامی در ادامه با قدردانی از تمام نیروهای مسلح و نظامی در ایستادگی در مقابل توطئه های دشمنان؛ برای استاندار جدید کرمانشاه« محمدطیب صحرایی» در این مقطع حساس خدمت گذاری آرزوی توفیق کرد.​

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان