//
کدخبر: ۳۳۸۳۲۱ //

آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست و باید در این خصوص توجه و اهتمام ویژه صورت پذیرد.

آمار بالای بیکاری استان قابل قبول نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله "مصطفی علماء" در اولین نشست با استاندار کرمانشاه در خصوص مسائل و مشکلات استان گفت: اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان استان باید اولین اولویت اقدامات دولت و مسئولین باشد و با توجه به استعدادها و ظرفیت ها و نعمت های فراوان خدادادی در این استان پهناور، شایسته نیست وضعیت شغل و درآمد برای مردم شریف این دیار خصوصا جوانان نا مناسب باشد.

ایشان در ادامه افزود: کرمانشاه از دیرباز محصولات و صنایع دستی ویژه‌ای داشته است که متاسفانه در زمینه شناساندن و تقویت آن ها آنچنان که باید تلاش و همت صورت نگرفته است لذا باید ضمن بررسی دقیق، زمینه‌های تولید، تبلیغ و صادرات این محصولات و صنایع دستی در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: کرمانشاه به واسطه ی داشتن مرزهای مهم و وجود اقوام و مذاهب مختلف در آن از شرایط ویژه ای در کشور برخوردار می باشد و می طلبد در خصوص نهایت استفاده از فرصت های این شرایط و اهمیت ویژه به وضعیت معیشت و درآمد مرز نشینان خصوصا جوانان این مناطق  تدابیر لازم را اندیشید.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مناطق حاشیه شهرها و مشکلات مربوط به آنها باید ساماندهی شود و به طور کلی در زمینه های فرهنگی و اجتماعی و تبیین سبک زندگی اسلامی در استان نیاز به کار و برنامه ریزی دقیق می باشد.

همچنین در این دیدار جناب آقای "امیری مقدم" استاندار محترم کرمانشاه گفت: از  هر کسی که قصد کارآفرینی و تولید در این استان را داشته باشد به صورت همه‌جانبه حمایت می کنیم و شرایط استان را برای جذب سرمایه‌گذاری مهیا خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: باید نیازهای مردم و دستگاه‌های مختلف استان از تولیدات داخل استان تامین شود و صلاح نیست آنچه در استان تولید می‌شود را از خارج از منطقه وارد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۳۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان