//
کدخبر: ۲۹۸۸۶۵ //
‍ ‍ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه :

توسعه کشاورزی کرمانشاه حلال مشکلات عمده ای چون بیکاری در سطح استان است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توسعه کشاورزی کرمانشاه را حلال مشکلات عمده ای چون بیکاری در سطح استان دانست.


توسعه کشاورزی کرمانشاه حلال مشکلات عمده ای چون بیکاری در سطح استان است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد آفتابی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت : امروز شاهد توسعه وسیع علمی کشور در حوزه های مختلف هستیم و دشمنان این مرز بوم در عرصه های مختلف شاهد شکست در برابر عظمت مردم ایران جهت تقویت بنیه های علمی هستند .

وی در ادامه به ظرفیت های کشاورزی استان در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت : در عرصه های مختلف در زراعی ،باغی و دامی و...شاهد موفقیت های کشاورزی استان هستیم و این توفیقات می بایست برای زنده نگه داشتن امر تولید و اشتغال استمرار داشته باشد.

به گزارش فرتاک نیوز، حجت الاسلام والمسلمین آفتابی در ادامه با اشاره به جایگاه کشاورزی در قرآن گفت : در قرآن شأن و جایگاه کشاورزی بخوبی روشن شده است و بسیاری از ائمه ما در اسلام به دلیل نقش و جایگاه کشاورزی به دامداری و کشاورزی پرداخته اند.

وی سپس به عوامل موثر توسعه کشاورزی پرداخت و افزود : مدیریت آب اصلی ترین مقوله توسعه کشاورزی است، و بکارگیری تکنولوژی ، اصلاح زمین ،کار جهادی و...از اصول دیگر مهم توسعه کشاورزی است .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۸۸۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان