//
کدخبر: ۲۶۱۳۷۵ //

آیت الله علم الهدی: پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کارگران یک سوم حقوقشان را ماهانه به تامین اجتماعی پرداخت کرده اند تا در موقع بیکاری به آنها کمک شود، بنابراین پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است.

آیت الله علم الهدی: پرداخت بیمه بیکاری به کارگران حق قانونی و شرعی آنان است
به گزارش فرتاک نیوز،

سید احمد علم الهدی امروز در سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی طرح کریم اهل بیت(ع) این حرکت های جمعی و مردمی را واقعیت اسلام و مدیریت اسلامی خواند و بیان کرد: کمک مردم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آمیختگی جریان های مردمی با اخلاص و عشق با نهادهای انقلابی ارزشمند است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: آنچه مهم است این که مردم ما در این رزمایش پا به پای نهادهای انقلابی آمده اند و در هر مسجد و محلی کمک مردم پررنگ است.

وی گفت: کمک مردم در حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و آمیختگی جریان‌های مردمی با نهادهای انقلابی ارزشمند و ذی‌قیمت است.

آیت‌الله علم‌الهدی تاکید کرد: مشکلاتی که کرونا برای معیشت و کسب و کار مردم ایجاد کرد با تمام شدن کرونا از بین نمی رود و مطمئناً مشکلات معیشتی ادامه خواهد داشت؛ هم اکنون در مشهد ۳۷ هزار نفر در هتل ها، رستوران ها و دیگر مراکز به واسطه شیوع کرونا بیکار شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه سخنان خود به وضعیت کارگران اشاره و اظهار کرد: کارگران یک سوم حقوقشان را ماهانه به تامین اجتماعی پرداخت کرده اند تا در موقع بیکاری و رنج حوادث به عنوان بیمه بیکاری به آنها کمک شود؛ از مسؤولان مربوطه تقاضا داریم تا در خصوص تامین مالی برای پرداخت بیمه بیکاری به کارگرانی که از نظر قانونی و شرعی حق دارند، تلاش کنند.

وی افزود: این قشر معامله شرعی با تامین اجتماعی کرده‌اند و هم از نظر قانونی و هم شرعی دریافت بیمه بیکاری حق مسلم آنهاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان