//
کدخبر: ۳۷۹۳۶۲ //
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاهیان همراهی کنند تا چهره بهتری از استان بسازیم

استاندار کرمانشاه در آیین معارفه‌اش گفت: کرمانشاهیان همراهی کنند تا چهره بهتری از استان بسازیم

کرمانشاهیان همراهی کنند تا چهره بهتری از استان بسازیم
به گزارش فرتاک نیوز،

وزیر کشور انجام گرفت اظهار کرد: از امروز بیش از قبل خود را نوکر مردم و سرباز انقلاب میدانم، بارها از مشکلات استان رنج کشیده‌ام هرچند اقداماتی خوبی در استان شکل گرفته و باید قدر آن را بدانیم.

 صحرایی افزود: فرهنگ کار، تلاش و خیرخواهی بیش از قبل باید در استان ادامه یابد و همه صنوف در آن نقش داشته باشند که در این زمینه از همه کرمانشاهیان همکاری و همراهی میخواهم تا چهره زیباتری برای استان بسازیم.

 وی دغدغه رئیس جمهور را اشتغال کرمانشاه دانست و گفت: از جمله اقدامات ضروری و مهم من در استان رفع معضل بیکاری خواهد بود.

صحرایی با اشاره به حوزه مسکن در استان نیز گفت:در کرمانشاه گردونه ساخت مسکن مهیا است و ۱۴ هزار مهندس در ابعاد ساختمان سازی فعالیت می‌کنند.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات واحدهای راکد و نیمه فعال در استان را پیگیری خواهد کرد نیز گفت: صنایع تبدیلی استان هم ظرفیتی نهفته‌است که باید از آن استفاده شود.

 استاندار کرمانشاه بر لزوم توجه به توریسم در استان نیز تاکید کرد و گفت:با استفاده از ظرفیت‌های اقلیمی، مذهبی، گردشگری وتاریخی میتوان مشکلات اقتصادی را مرتفع کرد.

وی اضافه کرد: جاده‌های استان از وضعیت خوبی برخوردارند اما زیر ساخت پذیرش مسافر در استان را نداریم باید پذیرش آبرومندانه مسافر را مهیا کنیم.

 به گفته صحرایی عراق برای کرمانشاه مثل دریای خزر در استان مازنداران است و با وجود ظرفیت‌های بالا در مرزهای استان باید بصورت ویژه از آنها استفاده کرد.

 وی در پایان مهمترین سرمایه استان را نیروی انسانی با استعداد عنوان کرد و گفت: از همه کسانی که در داخل و خارج استان زندگی می‌کنند چه کسانی دعوت می‌کنم برای توسعه استان تلاش کنند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۹۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان