//
کدخبر: ۳۴۰۳۲۴ //

بهره برداری از ۴۳ طرح شهرداری سمنان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان

در ششمین روز از دهه فجر با حضور مقامات استانی و شهرستانی ، آیین متمرکز بهره برداری از ۴۳ طرح شهرداری سمنان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان برگزار شد .

بهره برداری از ۴۳ طرح شهرداری سمنان با اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومان

به گزارش فرتاک نیوز: آیین بهره برداری از ۴۳ طرح شهرداری سمنان در ششمین روز از دهه مبارک فجر با حضور استاندار ، فرماندار ، اعضای شورای شهر ، مدیران استانی و شهرستانی و کارکنان شهرداری سمنان در محل بوستان مسافر برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان در این مراسم گفت : بالاترین دستاورد نظام و رمز موفقیت در امور ، وحدت، انسجام و صمیمیت است که‌می توان با آن مشکلات و موانع در حوزه های مختلف را برطرف ساخت.

وی ادامه داد : قبل، حین و بعد از انقلاب ما شاهد دستاوردهای بسیار زیادی بودیم که امنیت، ولایت، وحدت، مشارکت مردم در حوزه های عمرانی، زیرساختی، اقتصادی، توسعه زیرساخت های دانشگاهی، نظامی، علم و فناوری و ... از جمله این دستاوردهای ارزشمند است.

سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه بهره برداری از این طرح ها با زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ  و جهادی کارکنان خدوم شهرداری سمنان  در همه بخش ها و سازمان ها میسر شده است ، افزود : این ۴۳ طرح عمرانی، خدماتی، تفریحی، گردشگری و ورزشی که از محل اعتبارات داخلی و به مبلغ ۱۰۳ میلیارد تومان اجرا شده است رفاه و آسایش را برای شهروندان و مسافران فراهم می کند.

شایان ذکر است در این مراسم که در بوستان مسافر برگزار شد ضمن افتتاح این بوستان ،دیگر طرح های شهرداری سمنان نیز افتتاح شد .

از مهمترین طرح ها می توان به افتتاح بوستان خوشنیان ، بوستان مالک اشتر ، بهره برداری از ۵ دستگاه اتوبوس جدید شهری ، ساختمان ناحیه ۲ منطقه ۳ شهرداری ، ۴ بازارچه محلی و دیگر پروژه های کوچک مقیاس زیرساختی اشاره کرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۳۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان