//
کدخبر: ۳۷۳۸۵۴ //
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص):

دفاع ما از بی‌عدالتی و ناهنجاری نیست نمی‌خواهیم دشمنان کشور را به نابودی بکشانند

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت:دفاع ما از بی‌عدالتی و ناهنجاری نیست نمی‌خواهیم دشمنان، کشور را به نابودی بکشانند.

  دفاع ما از بی‌عدالتی و ناهنجاری نیست نمی‌خواهیم دشمنان کشور را به نابودی بکشانند
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) و رئیس سازمان بسیج رسانه با اصحاب رسانه با موضوع بررسی علل اغتشاشات اخیر در کشور پیش ازظهر امروز (۱۶ آبان )برگزار شد.

سردار بهمن ریحانی در ابتدای این نشست اظهار کرد:آمریکا پس از حادثه ۱۱ سپتامبر بهانه‌ای برای  نبرد و ویرانی خیلی از کشورها از جمله ایران، لبنان، سومالی، سودان، یمن، سوریه و عراق پیدا کرد، اما از میان این کشورها تنها کشوری را که به دلیل هوشیاری، قدرت نظامی و نقش رهبری نتوانست شکست دهد ایران بود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص)افزود: پس از اینکه آمریکا نتوانست راهبردهای خود را عملی نماید  استراتژی خود را به نابودی نرم تغییر داد ولی بازهم به نتیجه نرسید.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه ۴۳ سال است که همه راهبردهای دشمن با شکست مواجه شده است گفت: ایران اسلامی طی این سالها توانسته  در عرصه بین‌الملل تحولات خوبی را ایجاد کند همچنین فرصت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در ایران ایجاد شده که دشمنان را نگران کرده و به سمت پروژه‌هایی سوق داده که قطار پرسرعت ایران را متوقف کنند که در این زمینه با تجربه‌ای که از آشوب‌ها و اغتشاشات قبلی در ایران داشتند تاکتیک‌ها را عوض کردند و در هفته اول با متحد شدن با رسانه‌های دیگر دنیا بر فضای مجازی و رسانه‌ای کشور مسلط شدند. و به بهانه فوت مهسا امینی مردم را ناخواسته به کف خیابان کشاندند.

وی خاطر نشان کرد: هرچند بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند آشوب‌ها شما را از کار اصلی که خدمت به مردم است دور نکند توجه شد اما این اغتشاشات ضرر زیادی به بازاریان و تجار وارد کرد همچنین فضای ناامیدی و وحشت در جامعه ایجاد گردید و مردم دوستدار میهن و مسیر ولایت آزار دیدند و عده‌ای از جوانان نیز ناخواسته به نوکر عربستان تبدیل شدند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) افزود: ایران اسلامی هم اکنو در مسیر جهشی بزرگ در دنیا قرار گرفته که دشمنان نظام با سنگ‌اندازی قصد دارند جلوی این جهش را بگیرند.

این مقام مسئول اضافه کرد: ما هم قبول داریم و  به بی‌عدالتی،عدم معیشت و گاها سوءمدیریت‌ در کشور معترضیم اما دشمنان این نظام قصد نابودی ایران و ایرانی را دارند، ما از بی‌عدالتی و ناهنجاری دفاع نمی‌کنیم، دفاع ما این است که دشمنان کشور را به نابودی نکشانند.

وی در پایان خلق حماسه ۱۳ آبان توسط مردم را نشانه تنفر و انزجار از استکبار‌جهانی و منافقین داخلی و خارجی دانست و گفت: مردم با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که با وجود مشکلات بسیار، همواره مجاهدانه در راه حفظ این کشور و نظام خواهند ایستاد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۸۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان