//
کدخبر: ۳۷۳۷۳۵ //
در نشست هم‌اندیشی رویداد رسانه‌ای بسیج عنوان شد؛

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود/ تولید برنامه‌های پرمحتوا مستلزم بکارگیری افرادی قوی در سطح جامعه است

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود.

چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمانشاه برگزار می‌شود/ تولید برنامه‌های پرمحتوا مستلزم بکارگیری افرادی قوی در سطح جامعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم اندیشی رویداد رسانه‌ای بسیج صبح امروز ( ۱۵ آبان) به ریاست فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه و با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

سرهنگ ابوذر انوری در ابتدای این نشست هم‌اندیشی نقش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی درست و به موقع را امری ضروری در جهت جلوگیری از سو‌استفاده‌های شبکه‌های معاند عنوان کرد و اظهار داشت: بزرگترین شبکه اجتماعی کشور در بسیج است که باید در زمینه رسانه و فضای مجازی توانمند و خودکفا گردد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه افزود:در راستای منویات مقام معظم رهبری در زمینه جهاد تبیین، رسانه و فضای مجازی نقشی بی‌بدیل در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دارد که در این زمینه نیازمند برقراری تعامل گسترده‌تر با اصحاب رسانه هستیم.

وی یکی از مشکلات فضای مجازی و رسانه را تولید محتوا دانست و گفت: با ایجاد شورای راهبردی و تدوین چشم‌انداز قوی خواهیم توانست این مشکل را نیز مرتفع نماییم.

سرهنگ انوری با اشاره به موضوع اغتشاشات اخیر در سطح کشور که گاها با موج سواری‌هایی از سوی رسانه‌های معاند همراه بوده است نیز گفت: شبکه عظیم رسانه مجازی در سطح نواحی و راه‌اندازی اولین رادیوی بسیج در صدا و سیما با تولید برنامه‌های پرمحتوا در شان ایران قوی مستلزم بکارگیری افرادی قوی در سطح جامعه است که با همراهی شما خبرنگاران امکانپذیر خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه در ادامه حذف بروکراسی اداری، جلوگیری از جولان دادن فیک نیوزها در فضای مجازی و مطالبه‌گری رسانه‌ها مجوز‌دار و... را از جمله نکاتی دانست که می‌توانند باعث رشد فضای رسانه‌ای کشور و جلوگیری از موج سواری رسانه‌های ضد انقلاب گردد.

در ادامه این نشست حامد شبابی معاونت فضای‌مجازی سپاه ناحیه کرمانشاه نیز گفت: بسیج بزرگترین تشکل مجازی در کل کشور است که با استفاده از این ظرفیت و جریان‌سازتر کردن آن می‌توانیم فضا را جذاب و ملموس نماییم و با کمک آحاد مختلف مردم به اهداف خود برسیم.

معاونت فضای مجازی سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: هرساله رویداد بزرگی به نام تولید محتوایی بسیج در کشور برگزار می‌شود که امسال نیز با توجه به شعار سال در تلاشیم تولیدات خوبی را ارائه نماییم.

  وی در ادامه گفت:چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار می‌شود و برگزیدگان این رویداد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

شبابی تصریح کرد: رویداد مردمی محتوای دیجیتال بسیج استان کرمانشاه با موضوع "وحدت اقوام و مذاهب در کرمانشاه" و "کرمانشاه سینه ستبر انقلاب اسلامی" در جهت استفاده از ظرفیت‌های گردشگری دربخش‌های کلیپ و ویدئوهای تلفن همراه، عکس وعکس‌نوشته، پوستر و آثار گرافیکی برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از تاریخ ۱۰ لغایت ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به آدرس

https://people.bsjmajazi.ir

ثبت‌نام و نسبت به ارسال تولیدات خود اقدام نمایند.

معاون فضای مجازی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه اضافه کرد: افراد برگزیده در تاریخ ۲۵ آبان‌ماه در جلسه‌ای تخصصی با حضور هیات داوران حضور خواهند یافت وموضوعی ارائه خواهد شد که طی مدت ۴۸ ساعت قرنطینه فرصت دارند مدیریت اقتضایی و توان خود را به نمایش بگذارند و پس از سنجش به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

گفتنی است؛ در حاشیه این جلسه اصحاب رسانه نکته نظرات خود را در جهت  انتشار صحیح و به موقع اخبار و استفاده به جا از فضای مجازی اعلام کردند و برنامه‌هایی هم در جهت اصلاح این فضا ارائه گردید.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۳۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان