//
کدخبر: ۲۸۴۹۲۷ //
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص):

امروز جنگ و جهاد در قلمرو روشنگری و بصیرت افزایی است/رسانه بزرگترین سلاح راهبردی در جامعه است

سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت:امروز جنگ و جهاد در قلمرو روشنگری و بصیرت افزایی است.


امروز جنگ و جهاد در قلمرو روشنگری و بصیرت افزایی است/رسانه بزرگترین سلاح راهبردی در جامعه است

آیین تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه امروز (هفتم آبان ماه ۹۹) به ریاست سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، در ابتدای این مراسم سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) اظهار داشت: تا کنون روسای غربی، اسلام را دین افراطی قلمداد نکرده بودند اما هم اکنون بر علیه دین اسلام و پیامبر اعظم آنگونه دشمنی می کنند که پلاکارد ها‌ و عکس های توهین آمیز را جلوی ادارات و سازمانهای خود نصب کرده اند که این فضا باعث ایجاد موج جدیدی در دین اسلام خواهد بود.

ایشان افزود: دین اسلام همیشه در جهت دفاع از مظلومین و علیه مستکبران عمل کرده هر چند به فرمایش امام خمینی (ره) در کشورهای غربی اسلام آمریکایی ایجاد شده که با مستکبران و زورگویان همدست شده‌اند.

 سردار ریحانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نیز گفت: مولفه‌های بستر جهاد کبیر بصیرت افزایی، روشنگری و از حق گفتن است و و رسالت رسانه نیز بازگو کردن حقایق زیبای دین و انقلاب است هر چند قلم زدن در حوزه حق طلبی سخت است اما انسان را در پیشگاه خداوند بزرگ خواهد کرد و در این شرایط نباید کوتاه بیاییم و نسبت به دین بی‌تفاوت باشیم.

photo_2020-10-28_11-51-04

photo_2020-10-28_11-51-10

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)خاطر نشان کرد: امروز جنگ و جهاد در قلمرو روشنگری و بصیرت افزایی است و رسالت بزرگی بر دوش همه ماست که اسلام ناب را آنچنان که خداوند و پیامبر اعظم خواسته اند پیشتاز قرار دهیم و خدعه و نیرنگ های تبلیغاتی دشمنان را خنثی کنیم .

سردار ریحانی تصریح کرد: انقلاب ما همواره سرلوحه بسیاری از کشورها و بر علیه دشمنان استکباری بوده است هر چند تحریم ها و مشکلات اقتصادی مردم را تحت فشار قرار داده ولی با مقاومت و ایستادگی ذلت را نپذیرفته ایم و اکنون نیز نباید از مواضع اسلام و شهدا کوتاه بیاییم.

 وی رسانه را بزرگترین سلاح راهبردی در جامعه امروز عنوان کرد و گفت:حسن موحد رییس سابق سازمان بسیج رسانه انسانی اخلاق مدار، صبور و با سعه صدراست ولی به دلیل منع بکارگیری بازنشستگان نتوانستیم از حضورشان استفاده کنیم  و از این پس آقای محمد هادی صحرایی به عنوان رییس جدید این سازمان معرفی می شوند که ایشان نیز به لحاظ اخلاق و قلم از برادران شایسته این عرصه هستند.

در پایان این مراسم از زحمات حاج حسن موحد رییس پیشین سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه تقدیر و محمد هادی صحرایی به عنوان رییس جدید این سازمان معارفه شد.

خبرنگار:#طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان