//
کدخبر: ۲۳۷۸۷۴ //
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور:

رسانه‌های انقلابی خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه‌های انقلابی خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند.


رسانه‌های انقلابی خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمود بصیری در آئین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای اسلام، اظهار کرد: دل‌کندن از دل‌بستگی‌های دنیا امری بسیار دشوار است، با این وجود شهدا از این دنیا جدا شده و شیفته لقای پروردگار شدند.

وی با بیان این‌که همه ما خواهیم مرد، اما شهدا با خدا معامله کرده و جان‌شان را که امانت خدا بوده را به خداوند به بهای عظیمی فروختند، بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه تاکید و تصریح کرد: اگر متولیان امر به‌ویژه رسانه درگیر مسائل روزمره شویم، از آن معامله بزرگ که همان شهادت بوده، سودی نخواهیم برد.

بصیری با تاکید بر مطالبه‌گری و پرهیز از سیاه‌نمایی توسط رسانه‌ها، اضافه کرد: دشمنان تمام ابزارها را به‌کار می‌گیرند تا توان جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرند، همچنان‌که از ابتدای انقلاب با بهانه و توجیه‌های مختلف فتنه‌های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند.

وی شناخت خط رسانه‌ای دشمن را بسیار مهم خواند و افزود: افرادی‌که به اسم انتقاد، به جمهوری اسلامی و باورهای شیعه لطمه می‌زنند را بایستی شناخت و خط رسانه‌ای آن‌ها را خنثی نمود.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان این‌که استکبار جهانی هرگز ایران و ایرانی را یک‌پارچه نمی‌خواهد، افزود: ما امروز با وجود تحریم مقابل بزرگ‌ترین اقتصاد و هژمونی تاریخ بشر ایستاده‌ایم.

بصیری با تاکید بر این‌که جنگ روانی در دنیای متمدن به وجود نیامده و همیشگی است، از رسانه‌های انقلابی کشور خواست خط رسانه‌ای دشمنان را بشناسند، چراکه دشمن برای فریب دادن از تکنیک‌های فریب استفاده می‌کند.

وی اظهار کرد: در جبهه شهدا قرار بگیریم، مراقب سیاه‌نمایی‌ها بوده و به سمت دشمن و نه خودی شلیک کنیم، چراکه بعد از کار شهدا، فضای کار رسانه‌ای اهمیت بسیار بالایی دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان