//
کدخبر: ۲۳۵۷۵۷ //
در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب انجام شد؛

برگزاری کارگروه رسانه و ارتباطات

در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب کارگروه رسانه و ارتباطات برگزار شد.

برگزاری کارگروه رسانه و ارتباطات
به گزارش فرتاک نیوز،

 کارگروه رسانه  و ارتباطات در راستای تببین بیانیه گام دوم انقلاب امروز ۱۷ دی ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، رییس سازمان بسیج رسانه و مسئولین  خبرگزاری ها،پایگاه های خبری و اصحاب هنر و رسانه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد.

بهرام فاضلی زاد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ابتدای این جلسه با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: بشریت مدیون حاج قاسم سلیمانی است که پدیده منهور داعش را نابود کرد هرچند جمهوری اسلامی ایران در ختم این قائله نقش داشته ولی نقش کلیدی این کار حاج قاسم سلیمانی بود.

وی در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را تشکیل کارگروه رسانه و ارتباطات در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اعلام کرد و گفت: شرح وظایف این کارگروه مشخص شده است و بنده در سمت رییس این کارگروه و موحد رییس سازمان بسیج رسانه هم به عنوان دبیر این کارگروه در راستای تبیین گام دوم انقلاب و با بحث محوری جوانان و بانوان در نظر داریم در ارتباط با رسانه رسیدن به این هدف را تحقق بخشیم.

در ادامه موحد رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: در محورهای توصیه های رهبر معظم انقلاب در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، هفت توصیه مهم و محوری مدنظر قرار گرفت که پیوست مهم ومحوری آن بحث جوانان و بانوان است وهشت کارگروه تخصصی در این زمینه طراحی شده و کارگروه ارتباط و رسانه که امروز شکل گرفته در راستای همین کارگروه ها است.

وی افزود: رسانه ها در این کارگروه می توانند در حوزه معنویت و اخلاق، روابط خارجی، اقتصاد،عدالت و مبارزه با فساد و ارتباط با جوانان و بانوان موثر باشند.

رییس سازمان بسیج رسانه و دبیر کارگروه ارتباطات و رسانه بیان داشت: کاری که امروز دشمن در نظر دارد تخریب دستاوردهاست و میخواهد اعتماد به نفس مردم را سست کند و وظیفه رسانه ها مطالبه نیاز روز در راستای تبیین گام دوم انقلاب است.

وی ایجاد کمیته های تخصصی روابط عمومی ،کمیته خبرگزاری ها،کمیته نشریات ،کمیته فضای مجازی ،کمیته فعالان رسانه ای را در این کارگروه خواستار شد .

همچنین این کارگروه در ۱۷ بند تنظیم و به اطلاع اصحاب رسانه رسید که در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اصحاب رسانه در بحث جوانان وبانوان مثمر ثمر باشند.

در ادامه این جلسه هر کدام از مدعوین نظرات خود را اعلام کردند و مصوب شد در راستای تحقق اهداف این کارگروه تلاش کنند.

photo_2020-01-07_11-39-08

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۷۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان