//
کدخبر: ۲۳۳۸۳۹ //

ضرغامی سخنران مراسم حماسه ۹ دی در تبریز است

مراسم گرامیداشت ۹ دی با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی در تبریز برگزار می شود.

ضرغامی سخنران مراسم حماسه ۹ دی در تبریز است
به گزارش فرتاک نیوز،

 همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم بزرگداشت یوم الله 9 دی در تبریز برگزار می‌شود.

این مراسم روز دوشنبه 9 دی ماه  از ساعت 10 الی 12 با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی و رئیس اسبق صدا‌ و سیما در تالار مصلی اعظم تبریز برگزار می‌ شود.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان نیز مهمان روز دهم دی در تبریز خواهد بود. وی در نخستین برنامه خود در دانشگاه تبریز حاضر خواهد شد و بعد از نماز ظهر برای دانشجویان سخنرانی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام پناهیان دهم دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی امام خمینی(ره) تبریز حاضر شده و سخنران مراسم میلاد حضرت زینب(س) می‌باشد.

وحید یامین‌پور، فعال رسانه‌ای کشور فردا مهمان رونمایی از 50 هزارمین چاپ و طرح جدید کتاب نخل و نارنج خواهد بود. این رونمایی با سخنرانی یامین‌پور در پردیس سینمایی قدس، ساعت15 انجام می‌شود.

بعد از این مراسم، یامین‌پور در نشست فعالان فضای مجازی و فرهنگی تبریز حاضر خواهد شد و در خصوص "چرا در دفاع از انقلاب لکنت داریم؟!" سخنرانی خواهد کرد. آغاز این برنامه از ساعت 18 در خیابان حافظ کانون بسیج جوانان خواهد بود.

 9دى 1388 نیز یکى از ایام الله انقلاب اسلامى بود که در آن، انقلاب اسلامى یکبار دیگر بعد مردمى خویش و حضور پررنگ بدنه مردمى در حمایت از این شجره طیبه الهى را نشان داد. روز نهم دى 1388 نشان داد که انقلاب اسلامى ایران زنده است و مردم و سیل خروشان ملت ایران حامى این انقلاب است و اگر احساس کند که این انقلاب در خطر افتاده است به میدان مى آید و با حضور خود نشان مى دهد که ملت ایران بیدار است و در تداوم انقلاب اسلامى مى کوشد.

حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان