//
کدخبر: ۲۳۳۱۹۵ //

با این شرایط نمی‌توان به قهرمانی استقلال خوشبین بود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مسئولان تیم باید زودتر به مطالبات استراماچونی فکر می‌کردند و نحوه پرداخت‌ها را با او درمیان می‌گذاشتند. آن‌ها زمانی دست به کار شدند که استراماچونی رفته بود.

 با این شرایط نمی‌توان به قهرمانی استقلال خوشبین بود
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالعلی چنگیز، مهاجم اسبق تیم ملی و استقلال که این روز‌ها در دبی اقامت دارد، درخصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید:

وضعیت استقلال را دنبال می‌کنید؟

-بله، از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اخبار تیم را دنبال می‌کنم و من هم مثل همه هواداران و پیشکسوتان نگران وضعیت استقلال هستم.

استقلال ۳ بازی بدون سرمربی انجام داد که در بازی خانگی مقابل ماشین‌سازی بازنده شد.

طبیعی است که تیم وقتی سرمربی نداشته باشد، زیاد نمی‌تواند دوام بیاورد. استقلال بازی اول خودش را با پیکان مساوی کرد، ولی در بازی دوم شاهین را برد و بازی سوم را هم باخت. این نشان می‌دهد باید هرچه زودتر تکلیف سرمربیگری تیم را مشخص کرد وگرنه تمام زحماتی که استراماچونی و بچه‌ها برای تیم کشیده‌اند، به هدر می‌رود. امیدوارم استراماچونی هر چه زودتر برگردد و دوباره تیم را جمع و جور کند وگرنه نمی‌توان به قهرمانی تیم امیدوار شد.

مشکل استقلال فقط سرمربی نیست و همچنان مدیرعامل هم ندارد.

برای ما خیلی عجیب است. تیمی که صدرنشین بود و داشت خوب کار می‌کرد، به یک‌باره همه چیزش خراب شد. مسئولان تیم باید زودتر به مطالبات استراماچونی فکر می‌کردند و نحوه پرداخت‌ها را با او درمیان می‌گذاشتند. آن‌ها زمانی دست به کار شدند که استراماچونی رفته بود.

حالا فکر می‌کنید استقلال بتواند دوباره خودش را پیدا کند؟

اگر هرچه زودتر تکلیف مدیرعامل و سرمربی مشخص شود، می‌توانیم از تعطیلات نیم‌فصل استفاده کرده و تیم خوبی را راهی مسابقات دور برگشت کنیم.

ستار همدانی هم جای جواد زرینچه روی کار آمد.

همدانی هم یکی از کسانی است که سال‌ها در استقلال حضور داشته و زحمت کشیده، ولی من می‌گویم کاش آن برخورد‌ها را با جواد زرینچه نمی‌کردند. جواد یکی از افتخارآفرینان باشگاه استقلال است که چندین دهه برای این تیم فداکاری کرد و زحمت کشید. در حق او کار درستی نکردند و برخی هواداران هم کم‌لطفی کرده و حرف‌هایی را علیه او زدند که درست نبود. باور کنید من هنوز هم از این بابت ناراحت هستم.

تیم ملی هم سرمربی ندارد.

بله، گویا مشکلات مربیان خارجی در فوتبال ما تبدیل به اپیدمی شده است. اگرچه فکر می‌کنم ویلموتس در حد و اندازه‌های تیم ملی نبود و اصلاً دل به کار نمی‌داد. حال امیدوارم یک مربی خوب خارجی سطح بالا را جای او بیاورند و در فاصله ۳ ماه مانده به بازی‌های دور برگشت تیم ملی را جمع و جور کنند تا ان‌شاءا... بتوانیم موفق عمل کرده و راهی مرحله دوم مقدماتی شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان