//
کدخبر: ۳۱۳۱۸۱ //
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نخستین نشست استانی کانون های رسانه استان کرمانشاه

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه از برگزاری اولین نشست هم افزایی و ابلاغ برنامه سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولین کانونهای شهرستانها خبر داد.

  برگزاری نخستین نشست استانی کانون های رسانه استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

در این نشست محمدهادی صحرایی ضمن اشاره به نقش مؤثر رسانه اظهار داشت: کشور در آستانه ی یک انتخاب بزرگ است که آن هم سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری می باشد وظیفه ی اصلی رسانه تاثیر برای حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه است.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب درست گفت: برخی از وضع اقتصادی و تنگی معیشت گله دارند اما نباید فراموش کنیم که وضعیت موجود نتیجه  انتخاب اشتباه است نه انقلاب اسلامی.

photo_2021-06-07_22-10-17

 صحرایی گفت: در زمان امام جعفر صادق علیه السلام که گفته می شود چندهزار شاگرد داشته است و نیز رئیس مذهب شیعه می باشند اینطور نبوده که ایشان یک زمان را تعیین کنند و مردم بیایند پای مباحث درسی، بلکه در آن خفقان که به طور نسبی و مقطعی کمی کمتر از دوران قبل بوده است، از راه گفتگوها و برقراری ارتباط این مهم محقق شده و این الگوی فراموش شده می تواند برای زمان ما مورد استفاده باشد.

در ادامه این جلسه اهم مطالب از جمله جامعه هدف و سازماندهی نیروهای رسانه‌ای بسیج در دستور کار کانونها قرار گرفت و هریک از مسئولین کانونهای رسانه دغدغه ها و مشکلات موجود در شهرستان خود را مطرح نمودند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۳۱۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان