//
کدخبر: ۳۷۱۲۷۸ //

انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح "مدارس همدل" بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان کرمانشاه

آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در اجرای طرح "مدارس همدل" برگزار شد.

انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح "مدارس همدل" بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در راستای بهرمندی حداکثری دانش آموزان تحت پوشش از خدمات مدارس هیات امنایی، نمونه دولتی، غیرانتفاعی در طرح ملی مدارس همدل برگزار شد.

پیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد گفت: آئین انعقاد تفاهمنامه همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش در راستای بهرمندی حداکثری دانش آموزان تحت پوشش از خدمات رایگان و با تخفیف مدارس هیات امنایی، نمونه دولتی، غیرانتفاعی در طرح ملی مدارس همدل برگزار شد.

وی ضمن بیان اهمیت این موضوع افزود: تلاش و همکاری همه جانبه آموزش و پرورش در جهت رفع چالش های تحصیلی فرزندان نیازمند قابل تقدیر است و در این نهاد مقدس از تمامی ظرفیت های موجود جهت تحقق این امر خیر و خدا پسندانه استفاده خواهد شد.

ایشان در ادامه بیان کرد: در سال تحصیلی 1400-1401 تعداد هشتصد و پنجاه نفر از دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از مزایای طرح مذکور بهره‌مند شدند و استان کرمانشاه جزء سه استان برتر کشور در اجرای طرح قرار گرفته و مدیران کل دو دستگاه مورد تقدیر ویژه قرارگرفتند.

ترکمانه ابراز امیدواری کرد: همدلی و تلاش همکاران انقلابی و جهادی در آموزش و پرورش و کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در جهت رفع نیازهای معیشتی و تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت، برگرفته از منویات و تأکیدات رهبر انقلاب است که امروز بحمدا... نتایج با برکت آن مشهود است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شاهد وجود موانع تحصیلی در سطوح مختلف دانش آموزان بی بضاعت نبوده و همواره نظاره گر موفقیت‌های فرزندان عزیز این خطه باشیم.

در این برنامه سلمان محمدی مدیر کل آموزش و پرورش گفت: امروز از اهم برنامه‌های این مجموعه رسیدگی به وضعیت تحصیلی و معیشتی دانش آموزان نیازمند است و بحمدا... با همیاری کمیته امداد امام خمینی (ره) همچون سنوات گذشته نتایج مطلوب و خدا پسندانه‌ای حاصل خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان