//
کدخبر: ۳۶۹۴۳۱ //
استاندار کرمانشاه:

باند دوم بزرگراه کرمانشاه - کامیاران هفته آینده تکمیل و افتتاح می‌شود

بهمن امیری‌مقدم گفت: بزرگراه کرمانشاه - کامیاران یک پروژه کلیدی در توسعه مبادلاتی استان است که پس از مدت ها رکود، در دولت مردمی با یک جهش در روند عملیات اجرایی، در هفته آینده تکمیل می‌شود.

  باند دوم بزرگراه کرمانشاه - کامیاران هفته آینده تکمیل و افتتاح می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

استاندار کرمانشاه در حاشیه برنامه بازدید از پروژه بزرگراه کرمانشاه - کامیاران که با حضور معاون عمرانی استاندار انجام شد، عنوان کرد: بزرگراه کرمانشاه - کامیاران یکی از محورهای مبادلاتی بسیار مهم استان است که در ادامه به کریدور تجاری شمال غرب کشور و مرز بازرگان متصل می شود.

وی با اشاره به اینکه سال‌ها این پروژه بزرگ با رکود مواجه بوده است، در ادامه عنوان کرد: تکمیل این پروژه نیازمند یک مدیریت جهادی و میدانی بود و در دولت مردمی تلاش گسترده‌ای برای اتمام آن صورت گرفت.

امیری مقدم با اشاره به اینکه یک جهش بزرگ در روند تکمیل بزرگراه کرمانشاه به کامیاران صورت گرفته است عنوان کرد: با محوریت معاونت عمرانی استانداری تلاش شد این بزرگراه با بهترین کیفیت و در کمترین زمان اجرا شود. 

photo_2022-10-01_20-08-05

وی عنوان کرد: پیش از این ۳۳ کیلومتر از این بزرگراه به بهره برداری رسیده است که با تلاش و پیگیری انجام شده، ۹ کیلومتر باقی‌مانده هم در آستانه بهره برداری قرار دارد.

استاندار کرمانشاه افزود: با افتتاح این پروژه، محور کلیدی کرمانشاه به کامیاران به صورت کامل دوبانده می شود و این مسیر پرخطر و پرحادثه به جاده ای ایمن برای تردد تجاری و مسافری بین دو استان تبدیل خواهد شد‌.

استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه راکد  تقاطع قزانچی بازدید کرد و تاکید کرد انجام این پروژه که سال هاست به حال خود رها شده، از تعهدات شرکت زیرساخت است که باید انجام شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۹۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان