//
کدخبر: ۳۶۷۴۸۹ //

کرایه "سرویس مدرسه" در کرمانشاه اعلام‌ شد

رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری کرمانشاه از اعلام نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

کرایه "سرویس مدرسه" در کرمانشاه اعلام‌ شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدمهدی احمدی ، با اشاره به اعلام نرخ سرویس مدارس شهر کرمانشاه در سال تحصیلی جدید گفت: بر این اساس نرخ سرویس مدرسه خودروهای سواری برای مسافت یک تا پنج کیلومتر (از درب منزل تا مدرسه) ماهانه 327 هزار تومان خواهد بود.

وی افزود: برای مسافت های بیش از پنج کیلومتر هم به ازای هر کیلومتر 21 هزار و 800 تومان به مبلغ فوق اضافه می شود.

احمدی نرخ کرایه برای خودروهای ون را هم برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه 218 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: برای مسافت های بیش از پنج کیلومتر نیز به ازای هر کیلومتر 16 هزار و 350 تومان به مبلغ فوق اضافه می شود.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه نرخ تعیین شده برای خودرو مینی بوس را هم برای برای مسافت یک تا پنج کیلومتر ماهانه 163 هزارو 500 تومان اعلام و تصریح کرد: برای مسافت های بیش از یک کیلومتر هم مبلغ 10 هزار و 900 تومان به این نرخ کرایه اضافه می شود

احمدی گفت: امسال با توجه به راه اندازی سامانه "سپند" ضمن الزام ثبت نام شرکتهای حمل ونقل عمومی درون شهری و رانندگان متقاضی حوزه سرویس مدارس، والدین نیز می‌توانند با ثبت نام در این سامانه کنترل زمان و مسیر رفت و برگشت دانش آموزان خود را رصد کنند.

 رییس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرکرمانشاه ادامه داد: رانندگان و والدین متقاضی سرویس مدارس با مراجعه به مدرسه محل تحصیل دانش‌آموزان می توانند از طریق شرکتهای مجاز حمل ونقل دانش‌آموزی، برای استفاده از سرویس مدرسه ثبت‌ نام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۴۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان