//
کدخبر: ۳۶۷۴۸۲ //

افزایش ۵۲ درصدی مصرف بنزین همزمان با ایام اربعین در کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از افزایش ۵۲ درصدی مصرف بنزین در یک هفته اخیر (ایام اربعین) در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش ۵۲ درصدی مصرف بنزین همزمان با ایام اربعین در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اظهار کرد: در یک هفته اخیر(۱۵ تا ۲۱ شهریورماه) حدود ۱۶ میلیون لیتر بنزین در جایگاه‌های سوخت کرمانشاه مصرف شده است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش بیشتر مصرف بنزین هم وجود دارد، افزود: هنوز خیل عظیم زائرین کربلای معلی از منطقه کرمانشاه و مرز خسروی در حال تردد هستند.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، بیشترین میزان مصرف در ایام اربعین نیز  مربوط به روز ۱۷ شهریور، با بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کمترین مصرف مربوط به ۱۵ شهریور با بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بوده است.

یاسمی با بیان اینکه سوخت‌رسانی به خودروهای زوار اربعین بدون مشکل در حال انجام است، یادآور شد: ۶ جایگاه سیار و یک جایگاه ثابت در نقطه صفر مرز خسروی در حال ارائه خدمت به زوار اربعین است.

وی با بیان اینکه از نظر سوخت‌رسانی به ناوگان حمل و نقل مشکل و کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: ۱۶۳ جایگاه استان نیز در آمادگی کامل برای سوخت‌رسانی به زواری هستند که از مسیرهای متفاوت وارد استان کرمانشاه می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: اکیپی از نیروهای منطقه بصورت شبانه روزی بر ارائه خدمات رسانی مطلوب جایگاه‌ها به زوار کربلای معلی نظارت دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان