//
کدخبر: ۳۶۷۱۲۷ //

‍ بیش از ۲میلیون و ۶۵۰ هزار زائر به کربلای معلی مشرف شدند

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از سفر بیش از 2 میلیون و 650 هزار زائر به عتبات عالیات و کربلای معلی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

‍ بیش از 2میلیون و 650 هزار زائر به کربلای معلی مشرف شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار "حسین اشتری" با حضور در قرارگاه رسانه ای صداوسیمای کرمانشاه مستقر در مرز خسروی اظهار داشت: از این تعداد زائری که تاکنون به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مشرف شده اند حدود 750 هزار زائر به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به بهبود وضعیت تردد زائران برای خروج از مرزهای کشور تصریح کرد: در این خصوص باید از پلیس و نیروهای مرزبانی عراق و همچنین مردم مهمان نواز این کشور تقدیر کرد که همکاری بسیار خوبی با مسئولان و زائران ایرانی داشته اند.

سردار اشتری تصریح کرد: در روزهای گذشته مشکلاتی برای تردد زائران در مرز و عزیمت به سمت عتبات عالیات و کربلای معلی ایجاد شد که ازدحام جمعیت از یک سو و گرمای هوا از سوی دیگر باعث شد مقداری زائران اذیت شوند که خوشبختانه این مشکلات در حال رفع شدن است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به در پیش بودن موج بازگشت زائران، خاطرنشان کرد: باید تمهیدات لازم برای تشهیل در تردد و بازگشت همراه با سلامت آن ها به مقصد از هم اکنون اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه پلیس تا پایان بازگشت زوار از عتبات عالیات خدمات شبانه روزی خود را ادامه خواهد داد، افزود: بیش از 30 هزار همکار از مبداء تا مقصد توفیق هخدمات رسانی به زائران اربعین را پیدا کرده اند و به این خدمتگزاری هم افتخار می کنند.

سردار اشتری در پایان با اشاره به زیرساخت های مطلوبی که در پایانه خسروی برای تردد زائران اربعین فراهم شده است، افزود: امیدوارم تا پایان ماموریت اربعین توفیق خدمات رسانی به زوار را داشته باشیم و این عزیزان با خاطره ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۱۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان