//
کدخبر: ۳۶۵۲۸۰ //

بازگشایی رمپ خروجی فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه/ پل چم‌بشیر تا اواخر مهر‌ماه سال‌جاری بازسازی‌خواهد شد

رمپ خروجی فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه همزمان با هفته دولت بازگشایی شد.

بازگشایی رمپ خروجی فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه/ پل چم‌بشیر تا اواخر مهر‌ماه سال‌جاری بازسازی‌خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر نوروزی در آیین افتتاح و بازگشایی رمپ خروجی فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی‌اصفهانی شهر کرمانشاه که امروز (پنجم شهریور‌ماه) به مناسبت هفته دولت با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیران و مسئولین استانی انجام گرفت، اظهار کرد: سال گذشته تقاطع شهید قاسم سلیمانی به صورت صد‌درصدی افتتاح گردید اما به دلیل شرایط ترافیکی و طولانی شدن مسیر تردد مسافرین به فرودگاه کرمانشاه لزوم ایجاد رمپ خروجی مد‌نظر قرار گرفت و امروز این رمپ که مسیر کوتاهتر و امن‌تری است بازگشایی شد.

photo_2022-08-27_18-43-09

شهردار کرمانشاه اعتبار هزینه شده جهت احداث این رمپ را جز اعتبارات احداث تقاطع شهید قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: جهت برطرف کردن مشکل روشنایی باپیمانکار این پروژه صحبت شده و به مشکل روشنایی این مسیر نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به عملیات اجرایی پل میدان سپاه پاسداران نیز گفت: سرعت روند عملیات اجرایی این پروژه افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم در موعد مقرر آن را به اتمام برسانیم که تاثیر بسزایی در ترافیک شمال به جنوب شهر کرمانشاه خواهد داشت.

نوروزی در ادامه با اشاره به تعریض پل قره‌سو نرسیده به میدان امام‌حسین (ع) که گره ترافیکی در ساعت اوج ترافیک ایجاد می‌کند نیز گفت: عملیات اجرایی این پروژه با تجهیز کارگاه به زودی آغاز خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به مسدود شدن پل چم‌بشیر به علت سرقت میل‌گرد‌های زیر پل نیز گفت: هرچند در بودجه سال‌جاری اعتباری برای این پروژه پیش‌بینی نشده است اما حدود ۶ میلیارد تومان برای احداث دوباره این پل در نظر گرفته شده است که در تلاشیم تا پایان مهرماه سال‌جاری عملیات بازسازی و ساخت دوباره این پل به اتمام برسانیم.

این مقام مسئول در ادامه از نصب روز‌شمار اتمام پروژه در خیابان شهید ابوالفضل سرابیان و آرامستان جدید بهشت زهرا به سمت شهرک کیهانشهر خبر داد و گفت: این روزشمار‌ها جهت اطلاع شهروندان از زمان اتمام پروژه نصب شده است که امیدواریم طبق زمانبندی انجام شده تا ۱۵ مهرماه عملیات اجرایی خیابان شهید سرابیان به اتمام برسد.

وی در پایان افزود: به زودی روز‌شمار پل چم‌بشیر نیز نصب خواهد شد تا عقب‌ افتادگی‌های زمانی در احداث و بازسازی این پروژه‌ها نداشته باشیم.

 در حاشیه بازگشایی رمپ خروجی فرودگاه کرمانشاه ابراهیم عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در جمع خبرنگاران گفت: ارائه خدمات حق مردم است و در عین حال باعث پیشرفت شهر کرمانشاه نیز می‌شود.

وی افزود:استان کرمانشاه به عنوان‌مرکزیت غرب کشور باید دارای زیر‌ساخت‌های بهتری نسبت به سایر استانها در غرب کشور باشد و با حرکت عظیمی که آغاز شده امیدواریم شاهد پیشرفت جهشی قابل توجه‌ای در استان باشیم.

  عزیزی تصریح کرد:بودجه خوبی برای پروژه‌های شهری در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت کل کشور و دستگاه‌های ملی تحول جهشی عظیمی در استان ایجاد نماییم.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان