//
کدخبر: ۳۵۹۲۳۵ //

آقای رییس جمهور؛ کرمانشاه آخرین استان مورد بازدید؛ لطفا اولین استانی باشیم که طعم توسعه را می چشد

فردا پنجشنبه رئیس جمهور به استان کرمانشاه سفر می کند.

آقای رییس جمهور؛ کرمانشاه آخرین استان مورد بازدید؛ لطفا اولین استانی باشیم که طعم توسعه را می چشد
به گزارش فرتاک نیوز،

حشمت اله سلطانی؛ جناب رییسی؛ رییس جمهور محترم به رسم مهمان نوازی، به شما خوش آمد می گویم. به دیار سنگ و صخره و آب خوش آمدی؛ اما:

ما باتنش آبی مواجهیم؛ استانی که زمانی سرشار از چشمه ها و نهرها و رودهای خروشان بود، شاید کم تر از استان های کویری، از این نظر، رنج بکشیم، بااین وجود زنگ هشدار کم آبی و در آینده ی نه چندان دور؛ بی آبی در این استان، نواخته شده است.

جناب رییسی؛ به حکایت آمارهای رسمی؛ بی کارترین استان های کشور هستیم و بی کاری؛ دقیقا یعنی بی مهارتی، اقتصاد و معیشت بسیار ضعیف و پایین بودن سطح تولیدات.

آقای رییس جمهور؛ ما تقریبا درانتهای استان هایی قرار داریم که صاحب خط ریلی شدیم، اما به واسطه ی سطح پایین راه آهن و در ابتدای راه بودن؛ امکانات ریلی در حد صفر داریم و عمیقا نیازمند توجه ویژه دولت به این بخش اثر گذار هستیم. راه آهن ما باید تا خسروی تداوم یافته و سپس به کشور عراق، وصل شود و این کار جز باهمت عالی حضرت عالی و دولت محترم، میسر نخواهد شد.

آقای رییس جمهور؛ آزاد راه ما برای اتصال به مرز خسروی، طراحی شده و بخشیدن آن به استان همسایه، به زعم ما، چیزی جز خیانت به مردم محروم این استان نیست. این پروژه مهم را دریابید.

ما در منطقه ای زندگی می کنیم که به لحاظ توپوگرافی و شرایط اقلیمی و تاریخ تمدنی، بی هیچ تردید و گزافه، دربین غالب استان های غرب کشور، تک هستیم، اما به صنعت بسیار پر سود و گردش گری ما تاکنون توجه خاصی نشده است و سخت نیازمند بذل توجه شما به این مقوله بسیار مهم هستیم.

وضعیت درون شهری کرمانشاه؛ به عنوان یک کلان شهر، بسیار آشفته است و نیازمند بازنگری در سیستم عمران شهری، تعریف و ایجاد ساختارها و زیر ساخت ها، حل معضل ترافیک، حل معضل منو ریل وقطار سبک شهری و ایجاد تاسیسات و امکانات شهری برای مقابله با این مشکل حاد هستیم که البته توجه ویژه دولت محترم به تخصیص اعتبارات شایسته برای رفع این نقیصه هستیم.

جناب رییس جمهور؛ اگر واقعیتش را بخواهید حال صنعت و تولیدات ما اصلا خوب نیست و تولید کنندگان با موانع، مشکلات و دردسرهای زیادی مواجه اند و به طور واقعی نیازمند توجه ویژه ی دولت به این بخش هستند‌.

جناب رییس جمهور؛ زمانی استان ما در بسیاری از ورزش های قهرمانی مثل کشتی، والیبال، فوتبال، هندبال، چوگان، فنون رزمی در همه ی رشته ها، سرآمد بودند، اما درحال حاضر و متاسفانه ورزش ما به دلیل ضعف مدیریت و نبود امکانات و فضاهای لازم،  جز در موارد محدود، جزء استان های آخر کشور است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۲۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان