//
کدخبر: ۲۹۵۱۷۷ //
رییس قوه قضائیه در بدو ورود به کرمانشاه:

مردم کرمانشاه در همه عرصه ها همواره خوش درخشیدند

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود مردم کرمانشاه را دارای مردانی غیور و زنانی با همت دانست که در دوران مختلف همواره خوش درخشیدند.

مردم کرمانشاه در همه عرصه ها همواره خوش درخشیدند

آیت الله ابراهیم رییسی در نوزدهمین سفر استانی خود به کرمانشاه در بدو ورود به فرودگاه اظهار داشت: توفیقی نصیبمان شد که امروز در ادامه سفرهای استانی در کرمانشاه باشیم و به بررسی مسائل بپردازیم.

ایشان افزود: هر چند که در این سفر به دلیل شرایط کرونا نمی توانیم در خدمت همه مردم عزیز و بزرگوار کرمانشاه باشیم متاسفیم ولی جلساتی را در این استان خواهیم داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: در این سفر ۲۳ نفر از همکاران قضایی ما از مدت ها قبل به استان کرمانشاه اعزام شدند و به بررسی مسائل قضایی،اداری و مشکلات مربوط به سازمانها پرداختند.

آیت الله رئیسی بیان داشت: امروز در نوزدهمین سفر استانی نشستی با مدیران محترم استان خواهیم داشت و در خدمت استاندار و نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان خواهیم بود.

 وی همچنین از برگزاری دو نشست با قضات و فرهیختگان استان خبر داد و گفت: در نهایت در پایان سفر مجموعه بررسی ها و تحقیقات میدانی همکاران قضایی را در شورای اداری و شورای عالی قوه قضاییه بررسی خواهیم کرد که برخی از مسائل در استان تصمیم گیری خواهد شد و برخی دیگر نیز در مرکز پیگیری می شود.

 ایشان تاکید کرد: دراین سفر وظیفه داریم دیداری با خانواده مکرم شهدا و جانبازان داشته باشیم و به تکریم و تعظیم این عزیزان بپردازیم زیرا استان کرمانشاه هم در آغاز جنگ هم در پایان جنگ نقش آفرین بود و مردان غیور و زنان با همت در مقابل دشمنان بعثی ها و منافقین ایستادند و در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۱۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان