//
کدخبر: ۳۵۹۰۶۶ //

تاکید شهردار کرمانشاه بر تسریع عملیات اجرایی از سرگیری تردد در خیابان مدرس

شهردار کرمانشاه در بازدید از ترمیم و مقاوم‌سازی تونل قطار شهری کرمانشاه بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت‌ها برای تسریع در انجام پروژه و بازگشایی هرچه سریعتر خیابان مدرس تاکید کرد و گفت: روزانه گزارش پیشرفت این پروژه را بررسی می‌کنم.

تاکید شهردار کرمانشاه بر تسریع عملیات اجرایی از سرگیری تردد در خیابان مدرس
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه از پروژه ترمیم و مقاوم سازی تونل قطار شهری کرمانشاه در محدوده خیابان مدرس بازدید کرد.

دکتر نادر نوروزی در این بازدید با تاکید بر اینکه باید همه ظرفیت های موجود به کار گرفته شود تا هر چه سریعتر مسیر تردد خیابان مدرس بازگشایی شود، اظهار داشت: در راستای حفظ ایمنی شهر و شهروندان مسیر خیابان مدرس به صورت موقت به دلیل رسیدن به زون ناپایدار در حفر تونل مسدود شده است.

وی ادامه داد: لازم است اجرای این پروژه با سرعت بیشتری در دستورکار باشد تا هرچه سریعتر تردد وسایل نقلیه در این خیابان از سر گرفته شود.

شهردار کرمانشاه شاه با اشاره به اهمیت ایمنی و همچنین سرعت در این پروژه، تصریح کرد: به صورت روزانه گزارش پیشرفت و کیفیت کار که توسط کارشناسان و مشاوران پروژه تایید می‌شود را بررسی می کنم.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مجموعه مدیریت شهری حفظ ایمنی شهروندان است و به همین منظور عملیات تزریق بتن فوم برای مقاوم‌سازی از داخل تونل و از سطح خیابان مدرس در حال انجام است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان