//
کدخبر: ۳۵۷۹۱۴ //
سرپرست فرمانداری کرمانشاه:

مدیریت‌دانش‌بنیان‌،کارمندان‌خلاق و مردم‌داری سه اصل کاری در دوران مدیریتم خواهد بود

سرپرست فرمانداری کرمانشاه مدیریت دانش‌بنیان‌، کارمندان‌خلاق و مردم‌داری را سه اصل کاری در دوران مدیریتش عنوان کرد.

مدیریت‌دانش‌بنیان‌،کارمندان‌خلاق و مردم‌داری سه اصل کاری در دوران مدیریتم خواهد بود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و سرپرست جدید فرمانداری شهرستان کرمانشاه امروز (۱۲ تیر‌ماه) با حضور استاندار،مدیران و مسئولین استانی در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

 دکتر ابراهیم رحیمی زنگنه اظهار کرد: خودم را سرباز کوچک نظام و انقلاب میدانم و در این سمت تمام تلاشم را برای سربلندی استانم به کار خواهم گرفت.

 سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت:در دوران خدمتم سه اصل استفاده از مدیریت دانش‌بنیان‌ ، استفاده از کارمندان خلاق و مردم‌داری را مدنظر قرار خواهم داد و با کسی تعارف نخواهم داشت.

photo_2022-07-03_15-20-44

وی خاطر نشان کرد: افتخار می‌کنم در دولت کار و کرامت مسئولیت پذیرفتم و با شناخت پتانسیل‌ها  و چالش‌های موجود جهت برطرف کردن مشکلات تلاش خواهم کرد.

 در ادامه فضل‌الله رنجبر فرمانده پیشین شهرستان کرمانشاه نیز اظهار کرد:۳۱۳۰ روز به همراه تمام همکارانم در فرمانداری خدمتگزار مردم بودم وطی این مدت کار را عبادت دانستم و با تمام توان تلاش کردم با تمامی مشکلات موجود خدمتگزار صادقی برای مردم باشم و مصالح عمومی را بر مصالح شخصی ارجع دانستم.

فرماندار پیشین کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه لیاقت خدمتگزاری دارند ولی فرصت‌سوزی‌ها کرمانشاه را رنج می‌دهد.

وی با اشاره به عملکردش طی این مدت نیز گفت: با پیگیری وحمایت نمایندگان و استاندار کرمانشاه در زمان زلزله سرپل‌ذهاب توانستیم ۲۵۰۰ واحد مسکونی در بخش‌های کوزران و ماهیدشت را بازسازی و مقاوم‌سازی نماییم همچنین ۹ مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای شهر را پشت سر گذاشتیم و سوگند یاد میکنم در این مدت با هیچ نماینده‌ای معامله نکردم و خدا را در همه حال به خاطر آوردم.

photo_2022-07-03_15-20-21

وی همچنین برخورداری ۲۹ هزار‌و ۴۱۸ خانوار از بیمه روستایی و عشایری، کسب مقام برتر فرمانداری کرمانشاه در سه دوره، اثرگذارترین شهرستان در زمینه سوادآموزی، و قرار گرفتن در بین ۳۹ فرمانداری موفق کشور در حوزه اقتصادی را از عناوین کسب شده توسط فرمانداری کرمانشاه عنوان کرد.

رنجبر در پایان برای ابراهیم رحیمی‌زنگنه فرماندار  جدید کرمانشاه آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات فضل‌الله رنجبر تقدیر وابراهیم رحیمی‌زنگنه به عنوان سرپرست فرمانداری کرمانشاه معارفه شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۷۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان