//
کدخبر: ۳۰۸۳۶۴ //
فرماندار کرمانشاه:

صلاحیت ۱۷۵ داوطلب شورای شهر کرمانشاه تایید شد

فرماندار کرمانشاه از تایید صلاحیت ۱۷۵ داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه در هیات های اجرایی و نظارت خبر داد.

صلاحیت ۱۷۵ داوطلب شورای شهر کرمانشاه تایید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 «فضل‌الله رنجبر» اظهار داشت: در مجموع ۲۴۰ نفر برای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه ثبت کردند که پس از بررسی های انجام شده صلاحیت ۶۵ نفر آنان احراز نشد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرهای تابعه کرمانشاه یعنی کوزران، هلشی، ماهیدشت و بیلوار نیز ۷۲ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۶۸ نفر آن ها مورد تایید قرار گرفت اما چهار نفر صلاحیتشان احراز نشد.

رنجبر همچنین با اشاره به ثبت نام ۳۱۲ نفر در حوزه شهرستان کرمانشاه برای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، افزود: با عدم احراز صلاحیت ۶۹ نفر و انصراف قطعی ۲۶ تن، تا این لحظه تعداد کاندیداها به ۲۱۷ تن می رسد.

فرماندار کرمانشاه یادآوری کرد: طبق برنامه زمانبندی، آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آن ها مورد احراز قرار نگرفته است از امروز نهم تا دوازدهم اردیبهشت فرصت شکایت دارند.

وی افزود: پس از پایان مهلت چهار روزه، کار رسیدگی به شکایات این افراد به مدت ۱۰ روز آغاز و در نهایت ۲۴ اردیبهشت نتیجه قطعی تایید یا رد صلاحیت آنها توسط هیات نظارت استان به فرمانداری و از این طریق به داوطلبان اعلام می شود.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: ایرنا

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۸۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان