//
کدخبر: ۳۵۴۰۹۱ //

‍ اعمال محدودیت های ترافیکی در کرمانشاه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در روز جمعه به مناسبت اجرای سرود "سلام فرمانده" و همچنین پوشش ترافیکی مراسم سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در شهر کرمانشاه خبر داد.

‍ اعمال محدودیت های ترافیکی در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: در جهت رفاه حال شهروندان و ایمنی تردد شرکت کنندگان در مراسم همخوانی سرود "سلام فرمانده"، محدودیت ترافیکی در معابر منتهی به میدان کوهنورد و محوطه تاریخی طاق بستان اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در ورودی به بلوار طاق بستان از سمت میدان معلم و در محل ورودی به پارک شرقی در جاده قدیم تهران اعمال خواهد شد.

سرهنگ حیدری زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی را از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه اعلام کرد و گفت: این محدودیت تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه از شهروندان خواست همکاری لازم را با پلیس در مدیریت ترافیک و ایمنی تردد شرکت کنندگان داشته باشند.

وی همچنین به پوشش ترافیکی مراسم سالروز ارتحال ملکوتی جضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: این مراسم ظهر روز شنبه در مسجد جامع برگزار می شود.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در حال حاضر تصمیم برای محدودیت ترافیکی وجود ندارد اما در صورت ازدحام جمعیت احتمال برقرایر این محدودیت وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۰۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان