//
کدخبر: ۳۵۳۹۴۸ //

۱۸ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند

مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۱۸ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند

۱۸ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه میزبان جشن‌های دهه کرامت هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری برنامه های دهه کرامت در بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) ،حضرت امام رضا(ع) و دهه کرامت برنامه های متنوعی را در بقاع متبرکه استان کرمانشاه پیش بینی کردیم .

وی ادامه داد :این برنامه‌ها در ۱۸ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می‌گردد .

 صالحی خاطر نشان کرد : ویژه برنامه دختران آفتاب در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار  می شود و برنامه شاخص دهه کرامت با تجلیل از دختران شهداء در جوار حرم مطهر سیده فاطمه(س ) در روز میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه های ویژه دهه کرامت‌ افزود: غبارروبی بقاع متبرکه، استقبال از کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حرم مطهر رضوی ،راه اندازی کاروان شادی و جشن بزرگ خانوادگی در بقاع متبرکه و به صورت ویژه در پارک شرقی جنب امامزاده ابراهیم (ع) طاقبستان و نورافشانی آسمان شهر از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در دهه کرامت می باشد .

وی ادامه داد:ویژه برنامه قرار دوازدهم که هر ماه به یاد امام دوازدهم و با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌شود در روز دوازدهم خرداد نیز با اهداء ۳۰۰ بسته مواد غذایی و توزیع نان صلواتی در ۵ نانوایی سطح شهر ، سرکشی از بیماران و کمک به درمان آنها در بیمارستان‌های کرمانشاه برگزار می‌گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۹۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان