//
کدخبر: ۳۵۳۶۱۴ //
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه خبر داد؛

ارائه خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت به ۱۴۲ زوج طی پنج ماه گذشته

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از ارائه خدمات نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت به ۱۴۲ زوج از دی‌ماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

ارائه خدمات نازایی و ناباروری بیمه سلامت به ۱۴۲ زوج طی پنج ماه گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

  دکتر امید قادری در گفتگویی با فرتاک‌نیوز اظهار کرد: ارائه خدمات نازایی و ناباروری در بیمه سلامت از دی‌ماه سال گذشته آغاز شد و تاکنون ۱۴۲ زوج ازخدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه اعتبار صرف شده برای درمان نازایی و ناباروری این زوج‌ها را مبلغی بالغ بر۳ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بیمه سلامت هرگونه هزینه نازایی و ناباروری از سال ۱۴۰۰ را با ارائه صورت‌حساب پرداخت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: همه افراد، حتی کسانی که تحت پوشش سایر سازمان‌های بیمه‌ای شامل، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، کمیته‌امداد امام خمینی (ره) و... هستند می‌توانند با معرفی به اداره کل بیمه سلامت از تسهیلات نازایی و ناباروری این سازمان استفاده نمایند‌.

 قادری افزود: خدمات نازایی و ناباروری سازمان بیمه سلامت کرمانشاه در دو مرکز درمانی شامل بیمارستان معتضدی و مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی انجام خواهد شد ولی اگر افراد به مراکز فاقد پوشش بیمه سلامت نیز مراجعه نمایند با ارائه مدارک، هزینه‌های آنها به عنوان خسارات متفرقه پرداخت خواهد شد.

این مسئول در ادامه گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان سازی و فرزندآوری طرح دیگری در بیمه سلامت در دست اقدام است که در این طرح تمامی زنان شیرده حتی کسانی که از سایر خدمات بیمه سلامت استفاده نکرده‌اند می‌توانند تا پایان دوره شیردهی تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند و فرزندان آنها نیز تا پایان پنج سالگی بدون ارزیابی وسع تحت پوشش قرارخواهند گرفت ، همچنین زوج‌های نابارور تا سن ۴۹ سالگی می‌توانند طی سه مرحله از خدمات بیمه‌ای با تخفیف ۹۰ درصد استفاده نمایند.

 مدیر کل بیمه سلامت در پایان یادآور شد: افراد جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی WWW.ihio.gov.ir و یا سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ استفاده نمایند.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۶۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان