//
کدخبر: ۳۵۱۳۶۷ //

نهمین روز متوالی/ آمار فوتی کرونا در استان همدان صفر است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در این استان برای نهمین روز متوالی صفر است.

نهمین روز متوالی/ آمار فوتی کرونا در استان همدان صفر است

«علیرضا توقیری» روز شنبه افزود: آمار متوفیان کرونا در استان همدان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۳۹ نفر رسیده است.

وی اظهار داشت: همچنین با شناسایی ۱۲ بیمار بستری جدید مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان های استان همدان به ۱۶۳ نفر رسید.

توقیری اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۴۳۶ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: در این مدت پنج بیمار جدید مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان بستری شدند، همچنین مجموع بیماران شناسایی شده تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۶۴۷ نفر رسیده است.

توقیری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون علیه کرونا نیز گفت: تاکنون سه میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۳۵ دُز واکسن کرونا (نوبت اول، دوم و یادآور) برای جامعه هدف در استان همدان تزریق شده است.

به گزارش فرتاک نیوز، از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان های اسدآباد، بهار، ملایر، رزن و درگزین در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان