//
کدخبر: ۲۸۵۴۸۷ //

محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان اعلام شد

محدودیت‌های جدید کرونایی در استان همدان اعلام شد و سه شهرستان همدان در وضعیت بحرانی قرار دارند.

محدودیت‌های جدید کرونایی در همدان اعلام شد

طبق تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا محدودیت‌های گروه‌های شغلی۲، ۳و ۴ در ۳ شهرستان استان همدان و محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳و۴ در مرکز استان اجرا می‌شود.

به گزارش فرتاک نیوز؛ به دلیل قرار گرفتن استان همدان در گروه استان‌های دارای شرایط قرمز کرونایی، محدودیت‌های جدیدی در سه شهرستان دارای شرایط بحرانی و مرکز استان اعمال می‌شود.

بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در سه شهرستان رزن، تویسرکان و نهاوند اعمال می‌شود.

بر اساس این مصوبه دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای و زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها‌، مهدهای کودک، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی‌، مساجد و مصلی‌ها، برگزاری آزمون‌های حضوری، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی‌های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه‌خانه و چاخانه‌ها با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه ورزشی سالنی تعطیل بوده و اجازه فعالیت ندارند.

همچنین در جلسه ستاد مقابله با کرونا مقرر شده درباره کاهش زمان فعالیت مراکز اداری دولتی و غیردولتی و انجام دورکاری و همچنین کاهش زمان فعالیت حمل و نقل عمومی درون شهری با هماهنگی و نظر فرمانداری‌ها و مراجع ذیربط اقدام شود.

بر اساس تصمیم ستاد استانی مبارزه با کرونا در مرکز استان نیز محدودیت‌های گروه‌های شغلی ۳ و ۴ اعمال می‌شود و لازم است هم استانی‌های عزیز نسبت به رعایت هر چه بیشتر این محدودیت‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۴۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان