//
کدخبر: ۲۸۵۴۸۲ //

اقدام دولت‌ها برای تعطیلی اقتصادها از خود بیماری کرونا بدتر است

یک سرمایه گذار معروف آمریکایی طی اظهاراتی در یک اجلاس بین المللی به میزبانی روسیه گفت: در حالی که شیوع ویروس کرونا عمیق ترین بحران را در دهه های گذشته ایجاد کرده، "واکنش بیش از حد" سیاستمداران فقط اوضاع را وخیم تر کرده است.

 اقدام دولت‌ها برای تعطیلی اقتصادها از خود بیماری کرونا بدتر است

به نقل از راشاتودی، جیم راجرز، سرمایه گذار معروف آمریکایی طی اظهاراتی در یک اجلاس بین المللی به میزبانی روسیه گفت: در حالی که شیوع ویروس کرونا عمیق ترین بحران را در دهه های گذشته ایجاد کرده، "واکنش بیش از حد" سیاستمداران فقط اوضاع را وخیم تر کرده است.

وی در دوازدهمین اجلاس سالانه سرمایه گذاری مسکو تحت عنوان "روسیه فرا می خواند" گفت: این احتمالاً بدترین (بحرانی) است که من در طول زندگی ام دیده ام چراکه همه چیز خراب شد و از نظر من، واکنش سیاستمداران و رسانه ها بیش از حد بود و همه تعطیل شدند.

به گزارش فرتاک نیوز،این اجلاس سالانه تجاری به دلیل شیوع بیماری همه گیر کرونا در سال جاری میلادی برای اولین بار بصورت مجازی برگزار شد.

راجرز با اشاره به اینکه واکنش بیش از حد دولت ها برای کنترل شیوع کرونا بسیاری از اقتصادها و زندگی بسیاری از مردم را نابود کرده است، اظهار داشت: "ما در طول تاریخ همه گیری های زیادی داشته ایم، اما هرگز آنها مک دونالد را تعطیل نکرده بودند، هرگز همه شرکت های هواپیمایی را تعطیل نکرده بودند.

این سرمایه گذار معتقد است که بحران کنونی به طور قابل توجهی با بحران های قبلی متفاوت است چرا که در طول تاریخ هیچگاه دولت ها این همه پول خرج یا چاپ و یا قرض نکرده اند.

وی در ادامه تأکید کرد که اگرچه وضعیت فعلی ممکن است برای بازارها خوب به نظر بیاید اما به دلیل افزایش سرسام آور بدهی ها آینده خوبی پیش بینی نمی شود.

راجرز گفت: از آخرین باری که یک "بازار خرسی" جدی داشته ایم 11 سال می گذرد... و من به همه شما هشدار می دهم که شاید دفعه بعدی که یک بازار خرسی جدی داشته باشیم، بدترین وضعیت در طول زندگی من باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان