//
کدخبر: ۲۸۵۴۵۰ //

کرونا همه برنامه های کشتی کرمانشاه را بهم ریخت!

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: کرونا همه برنامه‌هایی که برای توسعه و پیشرفت کشتی کرمانشاه در حال اجرا داشتیم را به هم ریخت.

کرونا همه برنامه های کشتی کرمانشاه را بهم ریخت!

منصور کیانی در گفت و گو با خبرنگار، بااشاره به مشکلاتی که شیوع کرونا برای کشتی کرمانشاه بوجود آورده، اظهارکرد: کشتی از دیرباز ورزش اول کرمانشاهیان بوده و هست و ایرانیان از این خطه به عنوان دیار پهلوان خیز یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه باوجود پیشینه غنی که در کشتی داریم، در طول یکی دو دهه پیش این رشته در کرمانشاه تاحدودی به افول رفته بود که برای احیاء آن از چندسال پیش برنامه‌هایی را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش فرتاک نیوز،دبیر هیات کشتی کرمانشاه اضافه کرد: در کنار تمرکزی که روی پرورش رده‌های پایه و میزبانی مسابقات مهم داشتیم، از حدود دو سال پیش شهریه حضور در باشگاه های کشتی را حذف کردیم تا گسترش و پیشرفت بیشتر این رشته را شاهد باشیم.

وی با تاکید براینکه این رویکردها تاحدودی رونق دوباره‌ای به کشتی کرمانشاه بخشیده بود، عنوان کرد: طی دو تابستان گذشته با پیش گرفتن این رویکرد دوباره شلوغی را به سالن‌های کشتی کرمانشاه بازگرداندیم که نوید آینده ای درخشان را برای کشتی کرمانشاه می‌داد.

وی اضافه کرد: کشتی کرمانشاه مسیر خوبی را در پیش گرفته بود و طبق برنامه تا چندسال آینده از دل کشتی گیران رده های پایه، می‌توانستیم تعداد زیادی قهرمان تربیت کنیم.

کیانی تاکید کرد: برای امسال هم در نظر داشتیم تا همین برنامه را اجرا کنیم، اما متاسفانه شیوع بیماری کرونا همه برنامه‌هایی را که تدارک دیده بودیم به هم ریخت و زحماتمان را تا حدودی هدر داد.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه اعلام کرد: اکنون 9 ماهی می‌شود که کشتی کرمانشاه نیز به ماند دیگر مناطق کشور در سکوت به سر می‌برد و کشتی گیرانمان به دلیل تعطیلی باشگاه ها از سطح آمادگی خوبی که داشتند، دور شده‌اند.

وی گفت: البته تعدادی از کشتی گیران مطرح استان در اردوهای تیم ملی تمریناتشان را ادامه می‌دهند، اما مابقی کشتی گیران خوبی که داریم، به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها فقط مشغول انجام تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی هستند.

کیانی در پایان یادآورشد: اگر کرونا هم به پایان برسد، زمان و تلاش بسیار زیادی نیاز داریم که دوباره خود را از رکودی که گرفتار آن شده‌ایم، نجات دهیم و دوباره به رونق گذشته کشتی کرمانشاه برگردیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۴۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان