//
کدخبر: ۳۵۱۳۴۰ //

تقویت فشار شبکه توزیع آب شرب ۱۰۱ هزار شهروند کرمانشاهی

مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از افزایش ظرفیت پمپاژ تصفیه خانه آب شهید نظری شهر کرمانشاه جهت تقویت فشار شبکه توزیع آب شرب ۲۶ هزار و ۸۰۰ مشترک آب و فاضلاب این شهر خبر داد.

تقویت فشار شبکه توزیع آب شرب ۱۰۱ هزار شهروند کرمانشاهی
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی رشیدپور به کاهش شدید آبدهی سراب قنبر اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سراب قنبر منبع اصلی تامین کننده آب جنوب شرقی منطقه یک شهر کرمانشاه است که در پی خشکسالی چند سال اخیر آبدهی این سراب به ۴۰ لیتر بر ثانیه رسیده است، شرکت آب و فاضلاب استان جهت جبران کمبود آب سراب و کاهش ساعات قطعی و افت فشار در این مناطق نسبت به مدار آوردن یک دستگاه الکتروپمپ در تصفیه خانه آب شهید نظری اقدام کرد.

به گفته رشیدپور با افزایش ظرفیت پمپاژ تصفیه خانه شهید نظری ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب از فاز دو این تصفیه خانه به مخزن کوثر وارد می شود که تا حدودی جبران کننده کمبود آب سراب قنبر است و در صورت رعایت الگوی مصرف تا شروع پیک مصرف از قطعی های موردی روزانه در قسمت های جنوب شرقی منطقه یک شهر کرمانشاه کاسته خواهد شد.

وی در پایان به در پیش بودن فصل گرم سال و احتمال ایجاد تنش آبی اشاره کرد و افزود: مشترکین گرامی می توانند با رعایت الگوی صحیح مصرف و جلوگیری از مصارف غیر ضروری همچون شستشوی فرش، پتو، پرده و .... با آب شرب، همکاری لازم را به منظور گذر از فصل گرم سال با کمترین تنش آبی با پرسنل شرکت آبفا استان داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۳۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان