//
کدخبر: ۲۷۳۲۱۴ //
مدیریت آبفای شهرستان کرمانشاه:

سوختگی الکترو موتورهای فاز ۲ تصفیه خانه آب شهید نظری کرمانشاه به علت گرمای زیاد

الکتروموتورهای فاز ۲ تصفیه خانه آب شهیدنظری کرمانشاه به علت گرمای زیاد و فعالیت بی وقفه به منظور پمپاژ مستمر آب به درون شبکه، شب گذشته و بامداد امروز ۱۰ مرداد ۹۹ دچار سوختگی شد.

سوختگی الکترو موتورهای فاز ۲  تصفیه خانه آب شهید نظری کرمانشاه به علت گرمای زیاد

شب گذشته و بامداد امروز ۱۰ مرداد ۹۹ یکی از تابلوهای راه انداز (بریکر) ۶ کیلوولت الکترو موتورهای فاز ۲ تصفیه خانه آب شهید نظری کرمانشاه به علت گرمای زیاد و فعالیت بی وقفه به منظور پمپاژ مستمر آب به درون شبکه، دچار سوختگی شد که این حادثه یکی از پرسنل تصفیه خانه را نیز روانه بیمارستان کرد.

به گزارش فرتاک نیوز از کرمانشاه، مهدی رشیدپور سرپرست مدیریت آبفای شهرستان کرمانشاه در این باره گفت: طی روزهای اخیر به علت گرمای هوا و افزایش بیش از پیش مصرف آب توسط مشترکین ناچار به استفاده از حداکثر توان تولید و تأمین آب و پمپاژ با تمام توان به درون شبکه توزیع آب شرب هستیم که این بار فشار بر شبکه، گاه حوادثی را نیز موجب می شود کما اینکه روزانه حوادثی را در سطح مناطق شاهد هستیم به گونه ای که برای پیشگیری و یا رفع آنها، بعضا اتفاق می افتد که چند شبانه روز بدون کمترین استراحت درحال بازبینی و بررسی میدانی شبکه و عملکرد تأسیسات و تجهیزات آبرسانی موجود هستیم.

 وی با اشاره به اینکه در برخی بازدیدها حتی مسئولین شهرستان از جمله فرماندار کرمانشاه نیز با احساس مسئولیت مدیرعامل و پرسنل آبفا را همراهی میکنند، افزود:  متاسفانه دیشب نیز بخاطر شدت گرما یک دستگاه بریکر ۶ کیلوولت تصفیه خانه آتش گرفت که بلافاصله همکاران آن را خاموش کردند و به جهت از مدارخارج نشدن پمپاژ،  فورا وارد عمل شدیم تا خط پمپاژ به سمت کوثر وارد مدار شود که با جانفشانی همکاران و پس از یک ساعت  ۸۰ در صد موتور و پمپ وارد مدارشد تا امروز جمعه و در روز عید قربان همشهریان عزیز آب داشته باشند.

رشیدپور ادامه داد: در حین عملیات از مدار خارج کردن تابلوی راه انداز سوخته و جابه جایی یکی از موتورپمپ ها و نصب بر روی تابلوی دیگر، یکی از همکاران دچار برق گرفتگی شد و بلافاصله روانه بیمارستان و بستری گردید.

 سرپرست مدیریت آبفای شهرستان کرمانشاه، با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران این است که در هنگام وقوع حوادثی که موجب خارج از مدار شدن تأسیسات یا تجهیزات آبرسانی می شود، بدون قطع آب، به انجام تعمیرات بپردازند و در این رابطه نیز خط پمپاژ به سمت کوثر که در حالت عادی ۶۴۰ لیتر در ثانیه آب را به سمت مخزن کوثر هدایت می کند، برای مدت چند ساعت با کاهش حدود ۱۴۰ لیتر در ثانیه ۵۰۰ لیتر در ثانیه آب پمپاژ شده را به سمت مخزن مذکور انتقال داد و در کمترین زمان ممکن به دبی اصلی بازگشت.

رشیدپور در پایان از مشترکین فهیم کرمانشاه خواست با مدیریت بهینه مصرف آب، پرسنل شرکت آبفا را یاری نمایند تا در این بحران شیوع بیماری کرونا همه بتوانیم از این نعمت الهی بهره مند شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۳۲۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان