//
کدخبر: ۳۵۱۲۶۴ //

کندوان از شمال به سمت تهران یک‌طرفه است

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به شرایط ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان از مسیر چالوس به سمت تهران در دستور کار قرار دارد.

کندوان از شمال به سمت تهران یک‌طرفه است
به گزارش فرتاک نیوز،

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای استان اظهار کرد: با توجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای شمال شاهد بودیم برگشت خودروها موجب بروز ترافیک در جاده‌ها شده است.

وی گفت: معمولا روزهای پایانی هفته و ایام تعطیلات شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محورهای شمال هستیم که بار برگشت آنها ترافیک سنگین و پرحجمی به همراه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی سنگین در محور کندوان، بیان کرد: باتوجه به شرایط ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان از مسیر چالوس به سمت تهران در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول اضافه کرد: وضعیت تردد خودروها در محور هراز به‌صورت مقطعی پرحجم، در منور سوادکوه پرحجم و در محور کیاسر به‌صورت روان است.

جهان‌تاب با اشاره به بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌های شمال، یادآور شد: همچنین گردنه‌های شمال مه گرفته بوده و با کاهش دید همراه بوده که توصیه ما استفاده از چراغ مه‌شکن است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین باتوجه به شرایط جوی لازم است رانندگان از توقف و پارک در محورهای کوهستانی که هر لحظه احتمال ریزش و رانش وجود دارد، پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: توجه به توصیه‌های پلیس سلامت رانندگان و خانواده‌های آنان  را رقم خواهد زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان