//
کدخبر: ۳۴۸۱۶۱ //

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال/انسداد کامل هراز

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، گفت: شاهد ترافیکی پرحجم مقطعی در محورهای شمال هستیم.

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال/انسداد کامل هراز
به گزارش فرتاک نیوز،

 یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم مقطعی در محورهای هراز و کندوان و ترافیکی عادی در محورهای سوادکوه و کیاسر هستیم.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال، افزود: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه یکم، جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

این مسوول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روزهای جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه امسال از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲  روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه امروز محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان اعمال نمی‌شود، تصریح کرد: براساس اعلام تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای جمعه دوم و شنبه سوم اردیبهشت ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود که باتوجه به شرایط ترافیک در دستور کار قرار دارد.

وی با هشدار نسبت به پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان، خاطرنشان کرد: احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی استان دور از انتظار نخواهد بود که ضرورت دارد توصیه‌ها جدی گرفته شود.

رئیس پلیس راه مازندران در ادامه گفت: محور هراز از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به‌طور کامل مسدود خواهد بود.

 یدالله جهان‌تاب اظهار کرد: به‌دلیل عملیات کارگاهی  احداث آبرو و کانال هدایت آب در محدوده محور هراز از کیلومتر ۸۴ تا ۸۷ (پیچ کلرد تا پارک جنگلی آمل) و همچنین از کیلومتر یک تا ۱۳ (امام‌زاده عبدالله تا پیچ کلرد) این محور از پنجم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به‌طور کامل مسدود خواهد بود.

وی افزود: طی این مدت لازم تردد خودروها از محورهای جایگزین سوادکوه و کندوان امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، علاوه بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان