//
کدخبر: ۳۴۸۸۱۱ //
مجری نمایشگاه ملی ورزش، تغذیه و صنایع وابسته استان اصفهان:

اصحاب رسانه بازوی برگزاری نمایشگاه ملی ورزش و سلامت هستند/ ان شالله بتوانیم بیش از یکبار درسال برگزار کنیم

مجری هشتمین نمایشگاه ملی ورزش، سلامت، تغذیه و صنایع وابسته استان اصفهان ابراز امیدوار ینمود که این نمایشگاه بتواند در ایجاد تبادل اطلاعات و شبکه سازی بین فعالان این عرصه موفق عمل نماید.

اصحاب رسانه بازوی برگزاری نمایشگاه ملی ورزش و سلامت هستند/ ان شالله بتوانیم بیش از یکبار درسال برگزار کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 فرهاد رحیمی مجری این نمایشگاه، شامگاه دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در برنامه هم اندیشی با خبرنگاران با بیان اینکه همواره نمایشگاه ورزش در کنار دیگر نمایشگاه‌ها و در کنار دیگر صنایع برگزار می‌شد، اظهار کرد: تلاش خود را بکار گرفتیم تا بتوانیم نمایشگاه تخصصی ورزش را در اصفهان برگزار کنیم و این اتفاق را برای نخستین بار در شهری به جز تهران برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ورزش در دیگر استان‌های کشور نیز شرایط خوبی ندارد، بیان کرد: سعی ما برگزاری این نمایشگاه بیش از یک بار در سال است.

مجری برگزاری نمایشگاه ورزش، تغدیه، سلامت و خدمات وابسته با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کمک قابل توجهی به صنایع دارد، گفت: تبادل اطلاعات و شبکه سازی بین فعالان یک عرصه در نمایشگاه‌ها ایجاد می‌شود و منجر به تقویت کیفیت رویدادها به ویژه در حوزه ورزش است.

وی افزود: اصحاب رسانه بازوی برگزاری این نمایشگاه هستند و خوشحالیم که در خدمتتان هستیم.

همچنین حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان در ادامه این نشست خبری با بیان اینکه در اصفهان نیاز به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی هستیم، اظهار کرد: هزینه در ورزش کمک به ارتقای کیفیت زندگی شهروندان است و در واقع نوعی سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه هم افزایی ویژه برای توسعه فضاها و زیرساخت‌های ورزشی در اصفهان ضروری است، ادامه داد: در این زمینه برپایی نمایشگاه ورزش کمک کننده است ضمن اینکه می‌توان در زمینه تولید تجهیزات ورزشی نیز بسترسازی خوبی را داشته باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأکید شورای شهر اصفهان توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی است و در بودجه ۱۴۰۱ نیز این امر مورد توجه بوده است.

با توجه به اینکه این نمایشگاه مشتمل حوزه‌های ورزش و جامعه است و در حالت کلی نمایشگاه ماهیتی اقتصادی دارد حاضران در این جلسه روزنامه نگاران و خبرنگاران این سه حوزه بودند.

در پایان از پوستر این نمایشگاه تخصصی با حضور فعالان رسانه حوزه ورزش و سلامت رونمایی شد.

photo_2022-04-26_12-33-36 (2)

photo_2022-04-26_12-33-36 (3)

photo_2022-04-26_12-33-36

photo_2022-04-26_12-33-37 (2)

photo_2022-04-26_12-33-37 (3)

photo_2022-04-26_12-33-37 (4)

photo_2022-04-26_12-33-38

عکاس: پیمان امیدیان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان