//
کدخبر: ۳۴۷۷۲۳ //
امام جمعه کرمانشاه:

استقلال و استقامت ارتش در دنیا زبانزد است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم رژه خودرویی روز ارتش گفت: امروز استقلال و استقامت ارتش در دنیا زبانزد است

استقلال و استقامت ارتش در دنیا زبانزد است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مراسم رژه خودرویی‌که‌ به مناسبت ۲۹ فروردین و روز ارتش برگزار شد اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه به عنوان قدرتی بزرگ محسوب می‌شود که دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا در گفتار خود تابع ایران بودن را اقرار کرده‌اند.

 وی افزود: با فرمان امام ارتش استقلال یافت و برای همیشه ماندگار شد، آنگونه که هم اکنون استقلالی که نیروهای مسلح در ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی دارند زبانزد است

photo_2022-04-18_13-16-14

 آیت الله علما تصریح کرد: ۴۳ سال است انقلاب اسلامی ایران با انواع هجمه‌ها و تحریم‌ها روبرو شده اما با وجود تمامی سختی‌ها و مشکلات توانسته استقامت کند که این پایداری و استقامت ارزشمند است.

 وی با اشاره به سخنان امام‌خمینی (ره) در مورد حفظ نظام وانقلاب که آنرا از واجبات دانسته‌اند نیز گفت: مردم طی سالهای متمادی با غیورمردی و استقامت خود در حفظ اسلام و انقلاب کوشیده‌اند و نیروهای مسلح نیز با حفظ امنیت توانسته‌اند دست غارتگران و چپاولگران را قطع نمایند.

در ادامه این مراسم بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز گفت: فرماندهی رهبر معظم انقلاب بر نیروهای مسلح بالاترین افتخار است.

 وی افزود: افتخار می‌کنیم ارتش طی هشت سال یادگارها وحماسه‌های درخشانی را آفرید و نشان داد در همه شرایط آمادگی خدمت و مقابله با ایادی کفر را دارد.

خبرنگار:طیبه‌ دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان