//
کدخبر: ۳۴۷۴۵۶ //
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا خبر داد؛

فرود چتربازان بر فراز مسیر رژه روز ارتش در کرمانشاه/ ارتش از توان نظامی و اطلاعاتی بالایی در مرزها برخوردار است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا از فرود چتربازان بر فراز مسیر رژه روز ارتش در کرمانشاه که به صورت خودرویی برگزار می‌شود خبر داد.

فرود چتربازان بر فراز مسیر رژه روز ارتش در کرمانشاه/ ارتش از توان نظامی و اطلاعاتی  بالایی در مرزها برخوردار است
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست خبری فرمانده قراررگاه منطقه‌ای غرب آجا به مناسبت هفته ارتش امروز (۲۷ فروردین) با اصحاب رسانه برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در این جلسه برنامه‌های این هفته را برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و  محفل انس با قرآن در کوی سازمانی و پادگان، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه کرمانشاه و عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل و تکریم خانواده شهدا و جانبازان و دیدار با پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین طی این هفته یک سوم اضافه خدمت سربازان به دلایل انضباطی‌ وتاخیر بخشیده شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم رژه روز ارتش که ۲۹ فروردین ماه همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار ‌می‌شود نیز گفت: به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و شرایط کرونا امسال در روز ارتش رژه به صورت خودرویی خواهد بود، همچنین در چند شهرستان از جمله کرمانشاه شاهد فرود چتربازان بر فراز مسیر رژه خواهیم بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب آجا زمان برگزاری رژه خودرویی روز ارتش را  ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماه در بزرگراه امام‌خمینی (ره) شهر کرمانشاه عنوان کرد و بیان داشت: امسال مراسم رژه در سایر شهرستانهای استان برگزار نخواهد شد.

امیر طاهری در ادامه از دیگر اقدامات ارتش طی این هفته و در راستای طرح مردم‌داری و محرومیت زدایی را ارسال اکیپ‌های پزشکی به مناطق روستایی و محروم همچنین ارائه خدمت رایگان تیم‌های پزشکی در ستاد نمازجمعه‌های استان و اهدا خون کارکنان و سربازان وظیفه عنوان کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ازهمان روزهای آغازین انقلاب با شعار "ارتش فدای ملت" در همه بحران‌ها در کنار مردم حضور داشته و جانفشانی کرده است.

فرمانده قرارگاه غرب در ادامه با اشاره به اقتدار ارتش در این دوران نیز تصریح کرد: ایران اسلامی در هیچ برهه‌ای از زمان به اندازه این دوره اقتدار و آمادگی نداشته است آنچنان که در هشت سال دفاع مقدس ذره‌ای از خاک میهن به دست ایادی کفر و دشمنان اسلام و ایران تصاحب نشد.

photo_2022-04-16_14-59-31

 امیر طاهری خاطر نشان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه از سوی دشمنان نظام و انقلاب، همه تجهیزات و ادوات‌جنگی در ارتش به همت دانشمندان نظامی به روزرسانی و تجهیز شده است.

وی افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی‌ارتشی دانش محور است، که تهدیدات دشمنان را کارشناسی و تحلیل می‌کند و متناسب با این تهدیدها، تجهیزاتش را به روز‌رسانی می‌نماید.

فرمانده قرارگاه غرب آجا گفت: امروز ارتش از ساختار سنتی خارج شده و به تیم‌های واکنش سریع تبدیل گردیده‌است که این تیم‌ها در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر و نقش آفرینی می‌کنند‌.

وی در گوشه‌ دیگری از سخنانش با اشاره به امنیت مرزهای استان نیز گفت: ایجاد و حفظ  امنیت ۲۵۰ کیلومتر از ۳۷۰ کیلومتر مرز مشترک ایران با کشور عراق بر عهده قرارگاه منطقه‌ای غرب است که در این زمینه سه یگان بصورت شبانه‌روزی با تجهیزات مدرن از مرزها حفاظت می‌کنند،آنچنان که اگر رهبر معظم انقلاب دستور فرماید مقر سربازان آمریکایی را تخریب و همه آنان را به درک واصل خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: انسجام، وحدت و همگرایی که بین ارتش و سایر نیروهای مسلح وجود دارد در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست و این اتحاد و همبستگی همواره رمز پیروزی ما در برابر دنیا بوده،هست و خواهد بود.

 

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان