//
کدخبر: ۳۴۲۸۳۲ //
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان کرمانشاه خبر داد؛

جریمه ۱۹ میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در کرمانشاه

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از جریمه 19.5 میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در کرمانشاه خبر داد.


جریمه 19 میلیارد ریالی واحد توزیعی روغن موتور در کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود بیگلری؛ معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت اظهار کرد: در پی بازرسی های دوره ای به عمل آمده در سطح بازار، بازرسان سازمان صمت، تخلف عرضه خارج از شبکه 30 هزار لیتر روغن موتور یک واحد عمده فروشی روغن موتور را کشف نمودند و برای این واحد پرونده تعزیراتی با مبلغ 19 میلیارد و 500 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی ارجاع دادند.

وی با تاکید بر برنامه محوری در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و شهروندان افزود: گزارش های مردمی دریافتی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان به صورت روزانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که اقدامات نظارتی سازمان صمت در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان، همچنان با جدیت تداوم خواهد داشت، گفت: برنامه‌های محوری حوزه‌ی نظارت و بازرسی با استفاده از توان و ظرفیت کلیه‌ی دستگاه‌های نظارتی استانی در حال پی گیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد.

بیگلری در پایان تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و صدور فاکتور از طریق سامانه‌ی سازمان صمت استان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری شکایات و گزارش‌های خود را منعکس کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۸۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان