//
کدخبر: ۳۴۱۵۹۳ //

‍ همه راه های استان کرمانشاه لغزنده است/بارش برف در گردنه ها

رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش باران در همه محورهای استان، گفت: همه راه های استان بر اثر این بارش ها لغزنده است و همین موضوع می طلبد رانندگان نهایت احتیاط را داشته باشند.

‍ همه راه های استان کرمانشاه لغزنده است/بارش برف در گردنه ها
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: بارش باران که از روز گذشته آغاز شده همچنان در اکثر محورها با شدت در حال بارش بوده و همین مسئله باعث شده که سطح جاده ها بسیار لغزنده شود.

وی ادامه داد: بارش در جاده های مرکزی و شرقی استان از شدت بیشتری برخوردار بوده و همین موضوع باعث تجمیع آب باران در بخش هایی از راه های اصلی شده است.

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه آبگرفتگی جاده ها باعث کندی حرکت شده است، افزود: در جاده های مرتفع و نزدیک به رودخانه ها نیز شاهد مه گرفتگی هستیم که رانندگان باید بیشتر دقت و احتیاط داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از بارش مقطعی و خفیف برف در گردنه های استان هم خبر داد و گفت: در چنین شرایطی رانندگان لازم است نسبت به سالم بودن لاستیک وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان گفت: پرهیز از سرعت و سبقت های غیرمجاز یکی دیگر از مواردی است که رانندگان حتما باید مدنظر داشته باشند و به توصیه های پلیس عمل کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۵۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان