//
کدخبر: ۳۳۵۰۳۵ //
رئیس پلیس راه استان:

‍ راه‌های استان کرمانشاه باز و تردد در آن ها جریان دارد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های مقطعی که از روز گذشته در اکثر نقاط استان آغاز شده، گفت: تمامی راه ها و محورهای اصلی و فرعی باز و تردد بدون مشکل در ان ها جریان دارد.

‍ راه‌های استان کرمانشاه باز و تردد در آن ها جریان دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی این بارش ها کماکان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و همین موضوع می طلبد رانندگان قبل از حرکت از وضعیت جاده ها و مسیر حرکت خود مطلع شده و با احتیاط حرکت کنند.

وی ادامه داد: در این میان ممکن است رانندگان در گردنه های استان با مه صبحگاهی نیز مواجه شوند و با توجه به لغزندگی جاده ها بهترین اقدام پیشگیرانه از حوادث، رانندگی با سرعت مطمئنه است.

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه اغلب تصادف ها به علت سرعت غیر مطمئن و دید ناکافی در شرایط نامساعد جوی رخ می دهد، افزود: رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در پشت سر وسیله نقلیه دیگر حرکت می‌کنند ، موظفند فاصله‌ مناسبی را برای جلوگیری از تصادف حفظ کنند و باید فاصله را با خودروی جلویی بیشتر کنند چراکه زمان توقف در جاده لغزنده بیشتر از زمان توقف در جاده خشک است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان کامیون ها باید هنگام حرکت باید فاصله‌ بیشتری با خودرو  جلویی خود داشته باشند به طوری که وسیله نقلیه دیگری که از آنها سبقت می‌گیرد ، بتواند پس از سبقت بار دیگر در جلو آنها وارد مسیر مجاز عبور خود شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه احتمال بارش برف وجود دارد همراه داشتن تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ الزامی است و قبل از حرکت نسبت به کنترل  بخاری، برف پاکن، مخزن آب شیشه شور، لاستیک ها و چراغ ها اقدام شود.

سرهنگ دستغیب در پایان گفت: رانندگان بهتر است از سفرهای غیر ضروری در زمان بارندگی خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر، زمان را به گونه ای مدیریت کنند که نیاز به عجله و شتاب در رانندگی نباشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۰۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان