//
کدخبر: ۲۸۸۳۶۱ //

جاده های استان کرمانشاه لغزنده است

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از لغزنده بودن تمامی جاده های برون شهری استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط رانندگی کنند.

جاده های استان کرمانشاه لغزنده است

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان هستیم بارش هایی که با نزدیک شدن به ساعات پایانی شب تشدید نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: بارش در محورهای غربی و اورامانات نظیر کرمانشاه - اسلام آبادغرب، دالاهو، روانسر و پاوه بیشتر از دیگر محورهاست و همین موضوع می طلبد رانندگان با احتیاط بیشتری تردد داشته باشند.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ حیدری تصریح کرد: در این چند ساعت که بارش ها آغاز شده گزارشهایی از بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات استان های همدان و کردستان نیز داشته ایم که لازم است رانندگانی که قصد سفر به این مناطق را دارند تجهیزات زمستانی را نیز همراه خود داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: بارش باران که در ساعات ابتدایی بامداد امروز شدت بیشتری خواهد گرفت ممکن است موجب آب گرفتگی معابر و ایجاد آبگیر در بعضی محورها شود لذا رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو مراقبت کنند که به صورت ناگهانی وارد این آبگیرها نشوند.

وی در پایان از شهروندان خواست نسبت به تهیه تجهیزات زمستانی، تعویض لاستیکهای فرسوده و بدون آج، تعویض برف پاک کن و اماده سازی بخاری وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان