//
کدخبر: ۳۳۸۱۶۰ //

‍ تردد در محورهای اورامانات و گردنه‌های کرمانشاه تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس راه استان با اشاره به تداوم بارش برف در نقاط مختلف استان، گفت: هم اکنون تردد در محورهای اورامانات و گردنه های استان به علت شدت بارش تنها با زنچیر چرخ امکان پذیر است.

‍ تردد در محورهای اورامانات و گردنه‌های کرمانشاه تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "کیخسرو دستغیب" اظهار داشت: رانندگان برای تردد در محورهای پاوه، جوانرود و روانسر و همچنین اسلام آبادغرب تا گردنه سرمیل، روستای داربادام تا گردنه قلاجه، گردنه مله ماس و گردنه خسروآباد حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به تداوم بارش برف در محورها و نقاط یاد شده، افزود: رانندگان توجه داشته باشند در شرایط کنونی تردد بدون زنجیر چرخ از ان ها امکان پذیر نیست.

سرهنگ دستغیب تصریح کرد: در بقیه جاده ها نیز شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم و همچنین مه گرفتگی مقطعی نیز در برخی محورها رخ می دهد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به لغزنده بودن جاده ها و کندی حرکت خودروها، افزود: عملیات برف روبی و نمک پاشی نیز برای تسهیل در عبور و مرور وسایل حمل و نقل عمومی انجام شده است.

وی یادآور شد: 20 تیم اصلی و پشتیبان پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های استان حضور دارند تا در مواقع لزوم به یاری مردم بشتابند و در عین حال با خوردوهای متخلف نیز برخورد شود.

سرهنگ دستغیب با بیان اینکه رانندگان حتما باید حین تردد در همه محورهای استان زنجیر چرخ همراه داشته باشند تا در مواقع لزوم از آن ها استفاده کنند، گفت: با توجه به تداوم بارش ها تا پایان هفته جاری رانندگان حتما نسبت به همراه داشتن تجهیزات گرمایشی هنگام سفر اقدام کنند.

این مقام انتظامی گفت: اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاکن و لاستیک خودرو، پر بودن باک بنزین و روشن کردن چراغ های مه شکن خودرو هنگام رانندگی در هوای مه آلود از جمله مواردی است که حتما باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان نسبت به سرعت و سبقت های غیرمجاز و رعایت فاصله طولی مناسب به رانندگان هشدار داد و گفت: توصیه می شود از سفرهای غیرضروری خصوصا به مناطق اورامانات در این شرایط خودداری شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۱۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان