//
کدخبر: ۳۳۹۳۴۹ //
امام جمعه کرمانشاه :

تبیین و یادآوری دستاوردهای انقلاب امری ضروری است

امام جمعه کرمانشاه گفت: تبیین و یادآوری دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر امری ضروری است.

تبیین و یادآوری دستاوردهای انقلاب امری ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دهه فجر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امروز (نهم بهمن‌ماه) برگزار شد اظهار کرد: در فرامین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره به تببین و یادآوری دین و انقلاب اسلامی تاکید شده است.

وی افزود: نکته به نکته اسلام و انقلاب اسلامی تبیین دارد و همه ما باید در جهت تببین و بیان دستاوردهای این انقلاب  تلاش کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: دشمنان این نظام پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی کردند با اقدامات ناجوانمردانه اسلام و انقلاب را تحت فشار قرار دهند وطی گذشت ۴۳ نگذاشتند مردم طعم واقعی انقلاب را بچشند که در این زمینه باید تمامی تلاشها در پیروزی این انقلاب را قدم به قدم به جوانان و نوجوانان تبیین و یادآوری کرد.

آیت الله علما تصریح کرد: دهه فجر زمانی برای ایراد سخنان زیبا و ریشه‌یابی علل پیروزی انقلاب است که باید از این فرصت استفاده کرد و هرکسی با بیان و کلام زیبای خود از انقلاب سخن بگوید.

وی خاطر نشان کرد: روح بیانیه گام دوم تبیین اسلام و انقلاب است که اگر این انقلاب به صورت جامع تبیین گردد حاکم به عالم خواهد بود.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان